וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס סיכמו עם קנטביוס קולדוול פופ, גם רייג'ון רונדו בדרך?

מתיחת הפנים של הקבוצה מ-LA נמשכת: השוטינג גארד עזב את דטרויט וסיכם על חוזה של 18 מיליון דולר לעונה, הרכז עשוי לשמש מנטור ללונזו בול. כריס פול מסביר למה באמת עזב את הקליפרס

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

מתיחת הפנים של הלייקרס נמשכת: הקבוצה מ-LA סיכמה הבוקר (רביעי) עם קנטביוס קולדוול פופ על חוזה לעונה תמורת 18 מיליון דולר, ובמקביל מתקרבת להחתים את רייג'ון רונדו. קולדוול פופ בן ה-24, שרשם ממוצעים של 13.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים במדי דטרויט בעונה החולפת, יכול היה להישאר בפיסטונס תמורת סכום צנוע יותר, או לחילופין לחתום עמם על חוזה חדש ומשודרג לתקופה ארוכה יותר, אולם הוא בחר לחתום לעונה אחת בלבד ולהשאיר לעצמו אופציות פתוחות בקיץ הבא.

18 מיליון הדולרים שירוויח יהפכו אותו לאחד מעשרת השוטינג גארדים עם המשכורת הכי גבוהה ב-NBA. במקביל, כאמור, הלייקרס מנסים לצרף את רייג'ון רונדו כדי שישמש חונך ללונזו בול. אמש נפגש GM הלייקרס מג'יק ג'ונסון עם השניים ובזמן שהגיע להתקדמות משמעותית עם קולדוול פופ, הוא עדיין לא הצליח לגשר על כל הפערים עם רונדו.

קנטביוס קולדוול פופ במדי דטרויט פיסטונס. AP
ברוך הבא ל-LA. קולדוול פופ/AP

אחרי שש שנים בלוס אנג'לס קליפרס, כריס פול עבר ליוסטון ובראיון ראשון מאז המעבר המתוקשר הוא מכריז: "זה לא באמת קשור למי שהיה בלוס אנג'לס, אלא יותר במי שהיה ביוסטון". פול גם סיפר שהתגובה הכי קשה שקיבל היה מהבן שלו, בעוד הבת שלו נותרה די אדישה. "אמרתי לה שאני עובר ליוסטון, והיא שאלה, 'אמא באה?'. זאת הקשיחות של הילדים שלי. הבת שלי בת 4, ולא אכפת לה לאן נלך, היא רק רוצה שאמא שלה תהיה שם. עם הבן שלי כריס זה כבר היה קשה יותר. כשסיפרתי לו, הוא בכה. זה שבר אותי".

פול בן ה-32 עובר לרוקטס אחרי שש עונות בקליפרס, שבמהלכן לא הצליח להגיע לגמר המערב. "אני אוהב את הקליפרס, הבעלים סטיב באלמר היה מדהים, היחסים שלי איתו יילכו איתי לכל מקום, אני עוזב את לוס אנג'לס עם אהבה גדולה. בשש השנים האחרונות הייתה לנו תקופה נהדרת, אבל הרגשתי שזה זמן טוב לשינוי לא רק עבורי, אלא לכל הקבוצה. כולם אמרו, 'הורגים אותנו, אנחנו לא מסוגלים, אנחנו לא יכולים לעבור את המכשול'. אז זה היה זמן טוב לשינוי.

"דיברתי על זה עם דיאנדרה ג'ורדן, עם בלייק גריפין, עם ג'מאל קרופורד, אחד מהאנשים שדיברתי איתם היה גם האוהד בילי קריסטל.. האם הופתעתי? לא חושב. שתי הקבוצות הרוויחו מהמהלך".

עוד בנושא

ההזדמנות והאתגר של כריס פול עם הגעתו ליוסטון רוקטס
סטיב קר מהלל את "המחווה יוצאת הדופן" של קווין דוראנט
פול ג'ורג' חושף שדוראנט היה זה שהמליץ לו לעבור לאוקלהומה סיטי
הסקופר של אמריקה: הקריירה והמעבר של אדריאן ווג'נראוסקי ל-ESPN

שחקני לוס אנג'לס קליפרס, פול פירס, כריס פול. AP
היחיד שגרם לו לבכות. כריס פול והילד/AP

על דוק ריברס: "הוא היה מדהים, עם הדברים ששמעתי וראיתי ממנו. הרבה מהדברים שדוק אמר לי בארבע השנים האחרונות, אני מוצא את עצמי אומר לילדים שלי. אני אסיר תודה. אבל לא רק לו. גם לעוזר המאמן ארמונד היל, למאמן הכושר שהפך לבן משפחה עבורי. אתגעגע לכולם. לא ראינו עין בעין? ככה זה בכל מערכת יחסים, אפילו עם אח שלי יש לי ריבים, אבל תמיד יהיה לי כבוד גדול לדוק, אני אסיר תודה על השנים האחרונות".

האם הוא ידע שיעזוב אחרי ההפסד ליוטה במשחק 7 בפלייאוף השנה? "לא. לא. לא ידעתי. לא חשבתי על זה. אני לא פועל ככה. כולי נמצא בתוך הרגע, מנסה להבין למה הפסדנו. לא חשבתי שזה המשחק האחרון שלי".

פול גם הכחיש את הדיווח על מתיחות בינו לבין דוק ריברס, בעקבות העובדה שהוא העניק יחס מיוחד לבנו אוסטין ריברס: "כמו שצלצלתי לבלייק ושאר החבר'ה, התקשרתי גם לאוסטין להיפרד. אני מאחל לו בהצלחה. הדיווח הזה היה לא נכון. שמעתי את זה, זה לא ראוי להתייחסות".

על ג'יימס הארדן, שותפו החדש: "כשדיברתי איתו, רק לראות כמה הוא התרגש מהמהלך הזה, מראה עד כמה הוא לא אנוכי. בסופו של דבר, העניין הוא לנצח. דיברנו. הוא אמר רק שהוא רוצה לנצח". ומי ינהל את המשחק? "לא יודע. פשוט עושים את זה. מוצאים דרך". כמה טובים תוכלו להיות? "זה לגמרי תלוי בנו, אני כבר מצפה בקוצר רוח להגיע לשם ולהשתלב בעיר, זו תקופה מרגשת".

עוד באותו נושא

פול פוזישן: ההזדמנות והאתגר של כריס פול עם הגעתו ליוסטון רוקטס

לכתבה המלאה
מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס לצד כריס פול. AP
לא רבו, רק הערכה הדדית. פול וריברס/AP

עוד ב-NBA:

* מייקל ג'ורדן נכלל בקבוצת רכישה שמוביל כוכב היאנקיז לשעבר דרק ג'יטר בניסיון לרכוש את קבוצת הבייסבול מיאמי מארלינס ב-1.2 מיליארד דולר.

* הגארד רון בייקר (24, 190) יישאר בניו יורק ניקס אחרי שקיבל הצעה על 8.9 מיליון דולר לשנתיים.

* על אף שראסל ווסטברוק נכנס לשנתו האחרונה בחוזה באוקלהומה סיטי ת'אנדר, הג'נרל מנג'ר סם פרסטי מצהיר: "אין בינתיים שום משא ומתן, אנחנו מחכים" אחרי שהוגשה לו הצעה.

* הפורוורד אנתוני טוליבר (32, 203) סיכם לעונה בדטרויט תמורת 3.3 מיליון דולר.

קליבלנד מציגה את ג'ף גרין

פול ג'ורג' מתקבל באהבה באוקלהומה סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully