וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס הושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן לשנתיים

הקולומביאני בן ה-25 מצא קבוצה חדשה אחרי עונה מאכזבת מבחינה אישית. הגרמנים יוכלו לרכוש אותו בקיץ 2019. רומניגה: "הצירוף שלו היה המשאלה הגדולה של המאמן קרלו אנצ'לוטי"

צילום מסך

בווידאו: תאו הרננדז, לוקאקו, ויין רוני ועוד

באיירן מינכן הודיעה היום שחאמס רודריגס הושאל אליה מריאל מדריד לשתי העונות הקרובות. בסיומה של התקופה, לאלופת גרמניה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת סכום שלא פורסם. הגרמנים הקדימו את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, שגם הביעו עניין רב בשחקן.

"מארקה" מדווח שעל פרטי העסקה, באיירן מינכן תשלם 5 מיליון יורו לעונה לריאל מדריד דמי השאלה. הסכום עשוי לעלות (בצורה לא משמעותית) בהתאם להצלחה של הקבוצה. באיירן תישא בשכרו המלא של חאמס: 8 מיליון לעונה הראשונה, 8.2 מיליון לעונה השנייה. לגרמנים תהיה אפשרות לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו אחרי שנתיים. אם באיירן לא תרצה, הוא יחזור אוטומטית לריאל, ויהיה לו חוזה איתה לעונת 2019/20.

חאמס הגיע לריאל מדריד ממונאקו תמורת כ-80 מיליון יורו בקיץ 2014, אבל בשום שלב לא הפך לשחקן מוביל - כפי שאולי ניתן היה לצפות אחרי מונדיאל 2014 הפנטסטי שלו. ההגעה של זינדין זידאן ושינוי השיטה, הפכו אותו לשחקן רוטציה בלבד ולקראת סיום העונה הוא החליט שברצונו לעזוב.

באיירן מינכן היא התחנה הרביעית של חאמס באירופה, אחרי שהוא לבש את מדי פורטו, מונאקו וריאל מדריד. המועדון הודיע שכבר בשבוע שעבר הוא ייצא עם הקבוצה למסע משחקי ידידות בסין וסינגפור.

יו"ר באיירן מינכן, קארל היינץ רומניגה, אמר: "אנחנו מאוד שמחים מהשלמת העסקה. הצירוף של חאמס רודריגס היה המשאלה הגדולה של המאמן קרלו אנצ'לוטי, אחרי שהם שיתפו פעולה בצורה מצוינת בריאל מדריד. חאמס הוא שחקן מגוון ואין ספק שההעברה שלו שיפרה את האיכות של הקבוצה".

עוד בנושא:

העברות ושמועות בעולם: צ'לסי קרובה להחתמת בקאיוקו
דני סבאיוס עבר בדיקות רפואיות בריאל מדריד
ניימאר וגבריאל ז'סוס מלהטטים

חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
תחנה רביעית באירופה. חאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully