וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: ריגוברטו אוראן ניצח את הקטע התשיעי, ריצ'י פורט התרסק

רביעיית המובילים ברחה יחד והקולומביאני הקדים את כולם לקו הסיום, בעוד כריס פרום ממשיך להוליך את הדירוג הכללי. האוסטרלי נזקק לקיבוע לצווארו ופונה לבית החולים, גם גרנייה תומא בחוץ

ריצ'י פורט רוכב אופניים אחרי פציעה טור דה פראנס 2017. רויטרס
כואב מאוד. פורט/רויטרס

הקטע התשיעי של טור דה פראנס 2017 נערך היום (ראשון), כאשר הרוכבים גמעו 181.5 קילומטרים מננטואה לשמברי. המנצח הגדול של היום היה הקולומביאני של קבוצת קאנונדייל דראפק, ריגוברטו אוראן, שברח עם חמישה רוכבים נוספים וביניהם שלושת המובילים בדירוג הכללי, האלוף המכהן כריס פרום והדולקים אחריו פאביו ארו האיטלקי ורומיין בארדה הצרפתי והצליח לבסוף להקדים את כולם במאוץ לעבר קו הסיום, אותו חצה בזמן של 5:07.22 שעות.

עבור אוראן, המדורג רביעי בדירוג הכללי, מדובר בניצחון ראשון בקריירה בקטע של הטור והוא ניצב כעת 55 שניות מאחורי פרום, שממשיך להחזיק בחולצה הצהובה, יום חמישי ברציפות וייצא עמה ליום החופש הראשון של התחרות, שייערך מחר. במקום השני ניצב ארו מקבוצת אסטנה, 18 שניות מאחורי פרום. בארדה שלישי, בפיגור 51 שניות מהמוביל.

הרגע הכואב של היום הגיע מכיוונו של ריצ'י פורט האוסטרלי, שסומן כאחד מאלה שיוכלו לתת פייט לפרום והתרסק במהלך הקטע. פורט נזקק לקיבוע לצווארו ופונה לבית החולים והוא סיים את חלקו במרוץ השנה. גם יד ימינו של פרום, גרנייה תומא, התרסק ונאלץ לעזוב את התחרות והבריטי ייאלץ להסתדר בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully