וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות הגדולה: רווית ליאור-מנדל תערוך את "האח הגדול" ברשת

6.7.2017 / 15:15

ברשת מתכוונים לצאת בקרוב להפקת העונה החדשה של המגה-ריאליטי שעבר אליהם מקשת, לקראת המעבר ל-7 ימי שידור; שר התקשורת איוב קרא ביקר במשרדי הזכיינית ונפגש עם המנכ"ל אבי צבי כחלק מההיערכות לפיצול ערוץ 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוית ליאור-מנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רווית ליאור-מנדל תשמש כעורכת הראשית של "האח הגדול" ברשת, כך הודיעה היום (חמישי) הזכיינית. לפני מספר חודשים ליאור-מנדל עברה מקשת לאנדמול, חברת ההפקות של "האח הגדול" ומבעלי רשת, ועסקה בפיתוח פורמטים. רשת מתכוונת לצאת להפקת העונה החדשה של "האח הגדול" בתקופה הקרובה, כחלק מהיערכות למעבר ל-7 ימי שידור,

ליאור-מנדל היא עורכת בכירה בעלת ניסיון רב: היא שימשה כעורכת הראשית של "הישרדות" בעונה הראשונה בערוץ 10, ערכה את "המירוץ למיליון" (עונה ראשונה, שנייה ושלישית) ואת "הדוגמניות" (עונה ראשונה ושנייה) ובנוסף ערכה טקסים ותכניות בידור למיניהם ואף שימשה בשנים האחרונות כמנהלת פיתוח בידור וריאליטי בקשת.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל תכניות ברשת, מסר: "אני שמח שרווית חוזרת הביתה. רווית היא מלכת הריאליטי שעומדת מאחורי הלוקליזציה לפורמטים הבינלאומיים כגון "המירוץ למיליון", "הישרדות" ועכשיו "האח הגדול". עצם הצבת אישה בתפקיד "האח הגדול" היא הסנונית הראשונה לשינויי הפורמט ברשת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי צבי ואיוב קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נקדם את חקיקת המלצות ועדת פילבר"

"המשרד יקדם את חקיקת המלצות ועדת פילבר במושב החורף הקרוב בכנסת ושם בכוונתנו להקל במחויבויות הרגולטוריות"

בתוך כך, היום ביקר במשרדי רשת שר התקשורת, איוב קרא, ופגש את מנכ"ל הזכיינית אבי צבי. קרא ציין כי החוק הנוגע לפיצול הוא יוזמה של כחלון מ-2011, אך הבהיר שבכוונתו להמשיך במדיניות שנקבעה בנוגע לפיצול ולהמלצות פילבר.

קרא אמר: "כל השרים מאז חוקק החוק לא שינו את המדיניות שנקבעה, וגם אני מוצא לנכון להמשיך במדיניות הקיימת. ב-1 לנובמבר יהיו 3 ערוצי תקשורת - רשת, קשת וערוץ 10". הוא הוסיף כי "המשרד יקדם את חקיקת המלצות ועדת פילבר במושב החורף הקרוב בכנסת ושם בכוונתנו להקל במחויבויות הרגולטוריות על השחקנים. אני חוזר ומדגיש כי המדיניות שלנו היא פתיחת השוק לתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully