וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר ורם שטראוס חתמו

25.6.2017 / 21:10

העולה החדשה לליגת העל החלה לבנות את הסגל: המגן השמאלי בן ה-28 הגיע מהפועל תל אביב, החלוץ בן ה-24 מהפועל אשקלון, הבלם בן ה-24 מדרי סיטי האירית והשוער בן ה-25 מנצרת עילית

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחרי חודש יבש לחלוטין, הפועל עכו ביצעה הערב (ראשון) ארבע החתמות ראשונות לקראת עונת החזרה שלה לליגת העל. העולה החדשה הודיעה תוך כמה שעות על צירופם של גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר ורם שטראוס.

שיש בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ועלה לקבוצת הבוגרים של בעונת 2006/2007. בעונת 2009/2010 זכה עם הפועל תל אביב בדאבל. בהמשך השלים שיש שלוש זכיות רצופות עם הפועל תל אביב בגביע המדינה. ב-2012 חתם שיש לשנתיים במדי בוורן הבלגית ובסך הכל ערך בעונה זו 24 הופעות בליגת העל הבלגית. ב-2013 חתם שיש לשתי עונות וחצי בקבוצת וולין לוצק האוקראינית. ב-2016 חזר שיש להפועל תל אביב וירד איתה לליגה הלאומית. הערב הצטרף למועדון הכדורגל הפועל עכו. יושב ראש הפועל עכו דודי רוזנפלד אמר לאחר החתימה: "גל שיש הוא שחקן עם ניסיון רב שיכול לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה בליגת העל. מעבר לכך, הוא גם דמות מאוד חיובית למועדון ואני מאחל לו ולנו המון הצלחה".

שחקן הפועל עכו גל שיש. הפייסבוק הרשמי של הפועל עכו, צילום מסך
גל שיש במעמד החתימה/צילום מסך, הפייסבוק הרשמי של הפועל עכו

גם בן אז'ובל בן ה-24 חתם במועדון. החלוץ שיחק בעברו בהפועל פתח תקווה, הפועל רמת השרון, הכח עמידר רמת גן, הפועל כפר סבא, פרטיזני טיראנה האלבנית והפועל אשקלון. דודי רוזנפלד אמר לאחר החתימה: "בן הוא שחקן צעיר עם כישרון ענק והרבה כדורגל ברגליים. אני בטוח שהתרומה לו למועדון הן כשחקן והן כאדם תהיה גדולה עבורנו וגם עבורו".

ההחתמה השלישית הייתה כאמור של אלון נצר, הבלם בן ה-24 שהעביר את העונה האחרונה בטרגו מורש הרומנית ודרי סיטי האירית. נצר גדל במחלקות הנוער של הפועל תל אביב, מכבי נתניה והפועל כפר סבא, ולאחר מכן הגיע להפועל ניר רמת השרון ושיחק במדיה גם בליגת העל. היו"ר רוזנפלד התייחס גם לצירופו: "אלון הוא שילוב נהדר של שחקן צעיר עם ניסיון מרשים. ההגנה היא אחת החוליות הכי חשובות בקבוצת כדורגל ואני בטוח שבלם עם הרזומה של אלון ייתן לנו יציבות ושקט במהלך העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל עכו בן אז'ובל. הפייסבוק הרשמי של הפועל עכו, אתר רשמי
בן אז'ובל במעמד החתימה/אתר רשמי, הפייסבוק הרשמי של הפועל עכו

המצטרף הרביעי היה רם שטראוס, השוער בן ה-25 שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. בעונה האחרונה סייע שטראוס להפועל נצרת עילית לשרוד בליגה הלאומית, כשלפני כן שיחק באחי נצרת, הפועל רמת גן, הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה, ובאירופה שיחק בסלאמינה הקפריסאית, פולי טימישוארה הרומנית ולובן הבלגית. "רם שטראוס הוא שוער מצוין עם ניסיון ופוטנציאל אדיר", אמר היו"ר רוזנפלד. "אנחנו גאים ששוער ברמתו מצטרף אלינו ואני בטוח שביחד עם ההגנה שתיבנה יהיה לנו חלק אחורי מצוין שיקשה מאוד על היריבות שלנו במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully