וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי הודיע: תומך בהרצוג לראשות מפלגת העבודה

ראש עיריית תל אביב פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ובו הסביר את מניעיו. "הרצוג בולט על המועמדים השונים ביכולתו להגיע להסכמות וליצור בריתות במפלגה ומחוצה לה", אמר. הפריימריז במפלגה יתקיימו ב-4 ביולי

עריכה: שמרית גולדשטיין

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, הודיע היום (רביעי) כי הוא תומך ביו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בפריימריז לראשות מפלגת העבודה שייערכו ב-4 ביולי. חולדאי כתב בעמוד הפייסבוק שלו, כי "כל אחד ואחד מהמועמדים ראוי וכשיר בעיני להנהיג את המפלגה ואת המדינה", ואולם, "הרצוג בולט יותר ביכולתו להגיע להסכמות וליצור בריתות – במפלגה ומחוצה לה - אשר רק בעזרתן נוכל לגבש חזית רחבה ככל הניתן לצורך החלפת השלטון".

"אין זה סוד שהמפלגה שלנו מצויה במשבר. אך משבר הוא תמיד גם הזדמנות. ואני רואה ברשימת המועמדים האיכותית בבחירות האלה כהזדמנות חשובה", כתב חולדאי. "אם נשכיל, בעת הזו, לשים את המחנאות בצד ולאחד כוחות סביב המטרה המשותפת – אני מאמין שניתן להציע לאזרחי המדינה את התקווה – שכל כך חסרה היום – לחיים במדינה בטוחה יותר עם חברה צודקת ושוויונית יותר המגלה חמלה וכבוד לחלש. לכן בעיני השאלה החשובה של הבחירות ליו"ר המפלגה היא יכולתו של המועמד לאחד את כל הכוחות המוכשרים הללו ולמנוע פילוג ומחנאות שהיו בעוכרנו בעבר".

יצחק בוז'י הרצוג בריאיון לוואלה טוק עם יעקב אילון 30.317. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"יגבש בריתות לצורך החלפת השלטון". הרצוג/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

לדבריו, "אני מאמין שיש היום מחנה גדול הרוצה שינוי בהנהגת המדינה. עלינו להוכיח לציבור זה, במעשה, ולא בדיבורים, שאנו יכולים להתאחד ולשבור את התדמית שדבקה לצערי במפלגה שלנו כ'עורפת ראשים'. הניסיון מלמד שהציבור מעריך את ההמשכיות והיציבות ומסתייג מזיגזוג וחילופים תכופים. זה נכון שהייתה לי לא מעט ביקורת על מהלכים שנעשו בהנהגתו של הרצוג ואף לא היססתי להביע אותה גם בפומבי אך במאזן הכולל, כאשר אני נדרש להכריע לטובת עתיד המפלגה והמדינה – אני בוחר בו".

בבחירות צפויים להתמודד, מלבד הרצוג, ח"כ אראל מרגלית, אלוף במיל עמירם לוין, ח"כ עמר בר-לב, השר לשעבר אבי גבאי, ח"כ עמיר פרץ, הפעילה החברתית דינה דיין, פרופ' אבנר בן-זקן והפעיל הוד קרובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully