וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני איינג': "אנחנו במשא ומתן עם דניאל תייס, מקווים שיחתום"

הג'נרל מנג'ר של בוסטון אישר את הפרסומים לפיהם הפאוור פורוורד הגרמני של באמברג (25, 2.04 מטר) קרוב לחתימה אצל הסלטיקס. קלע 9.6 נקודות למשחק ביורוליג בעונה החולפת

דניאל תייס שחקן באמברג. GettyImages
בדרך ל-NBA. תייס/GettyImages

דניאל תייס, הפאור פורוורד הגרמני בן ה-25 (2.04 מטר), נמצא בדרך לבוסטון. היום (שני) פורסם כי שחקן באמברג בשלוש העונות החולפות צפוי לחתום לשתי עונות אצל פינליסטית המזרח. לאחר מכן הודה הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס דני איינג' כי תייס קרוב לחתום בקבוצה כשאמר: "אנחנו בשיחות איתו ומקווים להחתים אותו".

תייס, ששיחק בעבר עם רכז אטלנטה דניס שרודר בבראונשוויג והוא חברו הטוב ביותר, רשם העונה שיפור משמעותי וסיים את עונת היורוליג עם 9.6 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק (41% לשלוש ו-64.5% לשתיים). לכך, הוא הוסיף גם חסימה בממוצע למשחק. תייס קלע פעמיים 19 נקודות העונה ביורוליג, מול ברצלונה וצסק"א מוסקבה. בליגה היה שותף תייס לאליפות של באמברג כשהוא קולע בעונה הסדירה 9.6 נקודות למשחק וקולט 5.3 ריבאונדים. בנוסף, תייס נבחר לשחקן ההגנה של השנה בבונדסליגה העונה ובשנה שעברה לשחקן הגרמני היעיל ביותר בליגה.

אם אכן יחתום בבוסטון, היא תהיה התחנה החמישית בקריירה שלו אחרי ס.ג. בראונשוויג, ניו יורקר פנטום בראונשוויג, אולם ובאמברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully