וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: פיטר פלצ'יק זכה במדליית זהב בגראנד פרי קנקון

הישראלי ניצח בגמר התחרות במשקל עד 100 ק"ג את בנג'מין פלטכר הבריטי. המשלחת הישראלית סיימה את התחרות במקסיקו עם שלוש מדליות. המאמן אורן סמדג'ה: "עמדנו בציפיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הישג משמעותי בקמפיין לטוקיו". פלצ'יק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק זכה לפנות בוקר (שני) במדליית הזהב במשקל עד 100 ק"ג ביומה האחרון של תחרות הגראנד פרי בקנקון מקסיקו.

הישראלי, שהיה הנציג האחרון של המשלחת להתחרות, פתח בצורה מצוינת וגבר בסיבוב הראשון על המקסיקני סרג'יו גרסיה. לאחר מכן המשיך בניצחון באיפון על פלייפ אוויטי-אלקרוז הבריטי 2.29 דק' מפתיחת הקרב.

בחצי הגמר השיג ניצחון נוסף באיפון תוך דקה ו-15 שניות מפתיחת הקרב, הפעם על אלוף העולם לשעבר, הברזילאי לוצ'יאנו קורה. בקרב הגמר גבר בצורה משכנעת על יריבו הבריטי בנג'מין פלטכר בזכות יתרון וואזארי וכאמור השיג מדליה 3 במספר לנבחרת הגברים, שמסכמת תחרות מצוינת כהכנה לאליפות העולם ההולכת וקרבה ואשר עתידה להתקיים בסוף חודש אוגוסט הקרוב, בבודפשט הונגריה.

הזכייה של פלצ'יק מגיעה לאחר יומיים של הישגים, עם זכייתם של טל פליקר במדליית הזהב (עד 66 ק"ג) ומדליית הכסף של טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג).

המאמן הלאומי אורן סמדג'ה התייחס להופעה הישראלית בתחרות ואמר: "זהו הישג משמעותי בקמפיין לטוקיו 2020, עמדנו בציפיות ורשמנו הישגים מצוינים לא רק בהיבט המדליות אלא גם בהתקדמות של הספורטאים שלנו בדירוג העולמי. טל פליקר מדורג כרגע 2 בעולם במשקל עד 66 ק"ג, טוהר בוטבול 7 בעולם (עד 73 ק"ג), פיטר פלצ'יק- 9 בעולם (100 ק"ג). אני גאה בכל ספורטאי הנבחרת ואנחנו ממשיכים לעבר המטרות והייעדים שהצבתי לעצמי בתחילת דרכי כמאמן".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי הוסיף: "תחרות מצוינת הן מבחינת היכולת והן מבחינת התוצאות, ומבחינתי זו תחרות שמצביעה על המשך התקדמות והליכה בדרך נכונה של הצוות המקצועי של הנבחרת בראשות אורן".

אורן סמדגה ומשה פונטי נפגשו עם הבן של פידל קסטרו, טוני, דירקטור באיגוד הג'ודו העולמי, שהגיע לגרנד פרי קנקון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully