וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: אלסנדרו ג'נטילה מחוץ לסגל איטליה, מסינה יעזוב בסיום הטורניר

בארץ המגף מדווחים כי הפורוורד שעזב את הפועל ירושלים לא ישתתף בטורניר שייערך בארץ בשל יכולתו החלשה. נשיא ההתאחדות הודיע רשמית כי המאמן יסיים את תפקידו בנבחרת כדי להתמקד בעבודתו כעוזר מאמן סן אנטוניו

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת איטליה, אחת היריבות של נבחרת ישראל ביורובאסקט, מאיצה את ההכנות לקראת הטורניר שייצא לדרך בארץ בסוף אוגוסט. בארץ המגף מדווחים כי מאמן הנבחרת אטורה מסינה לא יכלול בסגל הסופי לטורניר שניים מהכוכבים הגדולים של הכדורסל האיטלקי: אלסנדרו ג'נטילה ואנדראה ברניאני.

שני השחקנים עברו עונה קשה: ג'נטילה פתח את העונה במילאנו, נשלח לפנאתינייקוס בה נכשל, משם הגיע להפועל ירושלים ועורר ציפיות גדולות. עם זאת הפורוורד לא השתלב בשורות האדומים, הוא שותף ב-6 משחקים בלבד בהם העמיד ממוצעים של 5.7 נקודות, 1.7 ריבאונדים ב-16.5 דקות משחק ועזב את ישראל. ברניאני עבר פציעה קשה ולא שותף במשחקים המכריעים של בסקוניה בסיום העונה.

אטורה מסינה סן אנטוניו ספרס. AP
יתמקד ב-NBA. אטורה מסינה/AP

מסינה עצמו יעזוב את נבחרת איטליה לאחר היורובאסקט, כך הכריז היום נשיא ההתאחדות ג'ובאני פטרוצ'י. זאת בשל חוסר שביעות רצון בסן אנטוניו בה הוא משמש כעוזר מאמן מכך שהוא נאלץ להקדיש זמן על מנת לטפל בענייניה של נבחרת איטליה.

על פי הדיווחים בארץ המגף מסינה קיבל מסרים ברורים על כך שהנהלת הספרס לא תאפשר לו להתפנות מעיסוקיו במועדון על מנת להדריך את נבחרת איטליה בטורניר נוסף מעבר ליורובאסקט הקרוב. לכן הוא צפוי לעזוב את הנבחרת מיד עם סיום הטורניר.

עוד באותו נושא

סימונה פיאניג'אני: "אני לא אוהב את השיטה של פיינל פור"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully