וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר פותח פה על התעשייה: "אין פה אף אחד מעניין"

15.6.2017 / 17:00

הביקורת על התעשייה המקומית, היחס שלו לקהילה הגאה, הפחד שלו לצאת למסיבות ולהשתכר, הזוגיות המושלמת עם בן הזוג הספרדי ויחסי האהבה-שנאה עם הישראלים - אסי עזר מדבר על הכל בריאיון אישי. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

הוא ללא ספק אחת הדמויות היותר מוכרות בסלון של כל ישראלי ועם זאת, גם אחד האנשים היותר שנויים במחלוקת. במקרה של אסי עזר, אתם יכולים ממש לאהוב אותו או לשנוא ממש לשנוא אותו. וכן, הוא מודע לכך.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

אסי עזר. ראובן קסטרו
אף אחד לא מעניין בתעשייה. אסי/ראובן קסטרו

רגע לפני שתכנית הריקודים החדשה, "רק רוצים לרקוד" (שתעלה ב-19.6 בשידורי קשת), עזר מתיישב לשיחה אישית עם אדם סרור ומדבר על כל הנושאים שבוערים בו, כמו העובדה שאין אנשים מעניינים בתעשייה ושהוא לא מרגיש מספיק בטוח עם עצמו בשביל לצאת ולבלות במסיבות גייז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסי עזר. ראובן קסטרו
נעלתי את עצמי בשירותים/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, מדבר עזר על הביקורות נגדו ועל העובדה שהוא סובל מחשיפת יתר. כמו כן, הוא גם מלרלר על כך כי הוא מעדיף שלא לצאת למסיבות מהחשש שיתפסו אותו בסיטואציות מביכות ומקנח במילים דביקות על היחסים שלו עם אלברט אסקולה, בן זוגו הספרדי שעשה רילוקיישן לישראל רק בשביל שיוכלו לגור ביחד.

אסי עזר. ראובן קסטרו
מדבר על הכל. עם אדם סרור/ראובן קסטרו

גם על יחסיו עם הקהילה אסי ידע ללרלר כשטען כי הוא מרגיש שהוא שגריר שעושה עבודה מצוינת זאת בעקבות שני הסרטים בכיכובו וההרצאות הרבות שהוא מעביר בארצות הברית.

אסי עזר. ראובן קסטרו
רוצה ילדים?/ראובן קסטרו
אסי עזר. ראובן קסטרו
שגריר של הקהילה. אסי עזר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully