וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר חיי כלב? הכירו את המלונה המפוארת בעולם

בזמן שפושעים מתעללים בחיות המחמד שלהם, יש שמעניקים להולכים על ארבע חיי מלכים. הנה הבשורה החדשה שמגיעה מבריטניה - אחוזות פאר בסגנון קולוניאלי, ספרדי או רומי

צילום מסך

(בווידאו: מיטת הבעלים הפכה למלונה עבור בולדוג - וכבשה את האיסנטגרם)

הדבר האחרון שאפשר להגיד על האחוזות החדשות שמושקות בימים אלה על ידי המותג הבריטי Hacate Verona - שמדובר במלונות. לפחות לא במובן המוכר של המילה. ברחבי העולם הבינו ובצדק, שכלבים הם דיירים מן המניין בבית, הם מבלים בו יותר מכולם ויש מקרים שהם אפילו אהובים יותר מהדיירים האחרים. מכאן, יש להשקיע גם בסביבת המגורים של ההולכים על ארבע לא פחות מאלו שהולכים על שניים. מי אמר שכרית מעופשת היא דבר שנעים לכלב שלכם, או קופסת עץ קטנה ומוזנחת בפינה שבחצר, תגרום לחבר הנאמן לישון יותר טוב בלילות. אז מלבד פריס הילטון הידועה ככזאת שמפנקת את כלבי המחמד הקטנים שלה בארמונות ורדרדים, מהיום אפשר יהיה להשיג וילות מפוארות בסגנונות אדריכלות שונים, המיועדים לכלבים.

מדובר בבתים של ממש (בממדים קטנים כמובן) שעשויים עץ, שיש ואלומיניום. הם כוללים שני חדרים: סלון וחדר שינה ומתוכננים כאילו היו בית אמיתי - עם התייחסות לכל הפרטים הקטנים והדקורציה הנלוות. רצפת השיש למעשה מזכירה את הרצפה המוכרת בבית הבעלים, מערכת מיזוג מיוחדת מעניקה טמפרטורה נוחה בחוץ ויש אפילו מערכת מחשוב מתקדמת שבאמצעותה ניתן לשמוע האם הכלב נמצא בביתו (ממש כמו מוניטור לתינוק).

עוד בנושא:
בית גיל הזנב: הישראלית שהפכה את ביתה גן עדן לכלבים
מעצב העל אוקי סאטו משיק קולקציה מיוחדת לכלבים בדירות קטנות
כלבת הגולדן שהמיסה את הגולשים ברשת

בית של כלבים. בית של כלבים, ספלאש
וילה בסגנון קולוניאלי שמאפיינת בתים מפורסמים בארצות הברית/ספלאש, בית של כלבים

בקולקציה החדשה כאמור מספר אחוזות בסגנונות שונים. אחוזה בסגנון קולוניאלי מעוצבת במראה אירופאי כפי ששלט ב-1600. האמריקאים שבנו בסגנון דומה בתים פרטיים ומבני ממשלה הביעו את האידיאלים של ארצם החדשה וגם שידרו אלגנטיות ושגשוג באמצעות מבנים אלה. כיום, בתים קולוניאליים משקפים את ההיסטוריה והמסורת ומזוהים במיוחד עם הבנייה בארצות הברית.

עוד באותו נושא

כמה זנבות יכשכשו בתערוכה שבה הכניסה גם לכלבים

לכתבה המלאה
בית של כלבים. בית של כלבים, ספלאש
סלון, חדר שינה ואפילו מערכת מיזוג מיוחדת/ספלאש, בית של כלבים

האחוזות בסגנות רומי מעוצבות כשמן, על פי המאפיינים הרומיים שכן, לרומאים הייתה מורשת מכובדת של אדריכלות שסיפקה כמה מן המבנים המשובחים והמיוחדים בעולם - אחד מהם הוא הבית הלבן לדוגמה ששאב השראתו מאותה הבנייה. הכלבים באחוזות הללו ייהנו מעמודים מעוטרים וכיפות גדולות.

בקולקציה החדשה גם אחוזות שמאופיינות בסגנון אקלקטי ספרדי, שידוע ככזה שבנייתו נוחה באזור הים התיכון ונעשה פופולארי ברחבי ארצות הברית (פלורידה וקליפורניה). גגות הטרה-כתום האדומים מגדירים את הארכיטקטורה הספרדית ואריחים צבעוניים מוסיפים חן לסביבת המגורים.

אז למי שיש את המקום בחזר ובעיקר את המזומנים נעדכן כי טווח המחירים של אחוזות החדשות שיעניקו לכלבים חיי מלכים נע בין 30-170 אלף ליש"ט.

בית של כלבים. בית של כלבים, ספלאש
וילה בסגנון קולוניאלי/ספלאש, בית של כלבים
בית של כלבים. בית של כלבים, ספלאש
תודו שעושה חשק לעבור לגור באחוזה הזאת/ספלאש, בית של כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully