וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש הרב ערוצי: טדי הפקות יפיקו ערוץ צחוק לפרטנר

וואלה ברנז'ה

13.6.2017 / 12:39

הערוץ החדש יעלה לאוויר בשירות הטלוויזיה של פרטנר וישדר הפקות מקור חדשות לצד ישנות של טדי. מי שמוביל את המיזם הוא מנכ"ל מאקו לשעבר יובל נתן

כנס פורמטים ישראלי. פרי מנדלבוים, מערכת וואלה! NEWS
כנס פורמטים ישראלי/מערכת וואלה! NEWS, פרי מנדלבוים

השחקנים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצי ממשיכים להתחמש: קבוצת פרטנר מודיעה היום (שלישי) על ערוץ צחוק וסטנד-אפ ישראלי חדש, בשיתוף טדי הפקות, שישודר ב-Partner TV. מי שמוביל את המיזם הוא מנכ"ל מאקו לשעבר יובל נתן והוא אף שותף בו. המפיק הראשי של הערוץ הוא אסף גורדון ("איש חשוב מאוד", "תא גורדין", "או בוי").


הערוץ ישדר החל מהסתיו הקרוב הפקות מקור חדשות שיופקו במיוחד עבורו, חדשות עולם הקומדיה והסטנד-אפ, שעשועונים, מערכונים, מופעי סטנד-אפ ושידורים חיים. בנוסף, הערוץ ישדר סדרות קאלט ישראליות שהפיקה החברה, אינטרנטיות וטלוויזיוניות (כגון "שמש", "השיר שלנו" וה"קומדי סטור").

עוד אומרים בפרטנר כי בנוסף, הערוץ ייתן במה ראשונה לקומיקאים צעירים ומוכשרים, המחפשים את הפריצה ויפעיל חממת תוכן שמטרתה פיתוח והפקת תכניות, פורמטים וכוכבים לשוק התוכן הישראלי והבינלאומי.

כזכור, בשבועות האחרונים הודיעה פרטנר כי לקראת השקת שירות הטלוויזיה שלה חתמה עם נטפליקס (Netflix) על הסכם שותפות בין החברות, כך שללקוחות החברה תהיה גישה ישירה לשירות Netflix באופן מובנה בממיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully