וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם נערת פלייבוי, תמיד נערת פלייבוי": נערות שער מהעבר משחזרות את צילומיהן

13.6.2017 / 14:24

מגזין הגברים הוותיק מציג פרויקט ייחודי בו נערות שער משנות השבעים והשמונים משחזרות עד הפרט האחרון את צילומיהן האיקוניים. בין המשתתפות נמצאת גם גרושתו של יו הפנר. "הצלם אמר לי שאני אמיצה, ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות"

סריקה

בווידיאו: קופר הפנר מספר על ההצעה הייחודית שלו לאמו, נערת פלייבוי לשעבר.

לרגל יום האם האמריקאי שהתקיים בחודש שעבר, הציע קופר הפנר בן ה-26, מנהל קריאטיבי במגזין פלייבוי, הצעה מיוחדת ולא שגרתית לאמו, בעקבות פרויקט צילומים מיוחד. הקונספט: נערות שער משנות השבעים והשמונים ישחזרו את תמונות השער האיקוניות שלהן. בין היתר, הוא כמובן רצה בפרויקט גם את אמא שלו, קימברלי קונרד, רעייתו השניה של מייסד המגזין יו הפנר.

קונרד, היום בת 54, הצטלמה לשער פלייבוי ב-1988 ושנה אחר-כך הייתה נערת השנה (Playmate of the Year). ביולי באותה השנה היא נישאה להפנר המבוגר ממנה ב-36 שנים בטקס נוצץ שמשך תשומת לב רבה בעולם. לבני הזוג נולדו שני בנים, מרסטון (27) וקופר (26), ואחוזת פלייבוי הפכה להיות מקום קונסרבטיבי לכבודם. לאחר תשע שנות נישואים, הם נפרדו, וקונרד עברה לגור בבית סמוך לאחוזת פלייבוי. הם נשארו נשואים רשמית למען ילדיהם, כפי שקונרד ביקשה, אך ב-2009, במלאת 18 לבנם הבכור, הפנר הגיש בקשת גירושין רשמית. מאז הפרידה ניהל הפנר מערכות יחסים שונות, ובשיאן היו לו שבע בנות זוג בעת ובעונה אחת. ב-2012 הוא נישא לקריסטל האריס, נערת חודש דצמבר 2009.

מייסד המגזין מתחתן עם נערת השער שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו הפנר וקימברלי קונרד, יולי 1989, על שער מגזין פיפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האריס אמנם לא לקחה חלק בפרויקט של בנה החורג, אבל קימברלי קונרד, כאמור, כן משתתפת, כמו גם עוד שש נערות שער יפהפיות מהעבר. "פעם אחת נערת פלייבוי, תמיד נערת פלייבוי", אמר יו הפנר פעם. ונראה שהוא צדק. כל השבע ששיחזרו את שעריהן האיקוניים נראות מצוין גם היום. "התרגשתי, אבל גם חששתי מאוד", אמרה קנדיס קולינס. "אבל אחר-כך הייתי נחושה להפוך את הצילום הזה למשהו שאהיה גאה בו, ובנוסף לגרום לאנשים להאמין שלנשים בגיל מסוים עדיין יש מה להציע למרות ששנות העשרים שלהן הרבה מאחוריהן". הפרויקט גם חשף קצת על עיסוקן של נערות השער מאז שכבו אורות הזרקורים. אחת מהן למשל מנהלת היום מרכז גמילה. הצילומים נערכו בשיקגו עם הצלמים ריאן לורי ובן מילר. "המילים הראשונות של לורי אליי היו: 'אני ממש חושב שאת אמיצה אם את עושה את זה', ואני לא ידעתי אם לצחוק או לבכות", אמרה קולינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully