וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "עשיתי כל שיכולתי, זה לא הספיק. היינו עוד קבוצה בדרך שלהם"

קליבלנד המאוכזבת איבדה את התואר, טיירון לו חשף שהוא והשחקנים בכו בחדר ההלבשה, לברון ג'יימס טוען ש"זו לא עונת כישלון" ויודע: "גולדן סטייט באמת נבנו ברמה הכי גבוהה שראיתי, קבוצות יצטרכו להיבנות היטב כדי להתמודד איתה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ערב קשה לקליבלנד. הקאבס איבדו הבוקר (שלישי) את האליפות, אחרי שהפסידו 129:120 לגולדן סטייט ונוצחו 4:1 בסדרת הגמר. מאמן הקבוצה טיירון לו הודה שחלק מהשחקנים בכו בחדר ההלבשה, ושגם הוא נחנק מדמעות כששוחח עם שחקניו בסיום. לברון ג'יימס, מנגד, מודה שהווריירס קבוצה מדהימה, אך מתעקש שימשיך לעבוד קשה בניסיון לנצח אותם.

עוד בנושא

גולדן סטייט השלימה 1:4 בגמר עם 120:129 ביתי על קליבלנד
דוראנט הוכתר ל-MVP: "אמרתי ללברון שעכשיו אנחנו תיקו"
הכי דומיננטיים שיש: מספרי העונה ההיסטורית של הווריירס

לברון ג'יימס מחבק את סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס מול קליבלנד קאבלירס. AP
לא נותר לו אלא לברך. לברון מפרגן/AP

לברון ג'יימס, שעל אף שרשם במהלך הסדרה ממוצעי טריפל דאבל (!) ירד למאזן 5:3 בסדרות גמר, לא הצליח להסתיר את האכזבה שלו במסיבת העיתונאים: "השארתי כל מה שיש לי על המגרש בכל משחק, בכל אחד מחמשת המשחקים. לי אישית אין סיבה להוריד את הראש ולחשוב מה יכולתי לעשות טוב יותר עבור הקבוצה. לצערי, זה עדיין לא הספיק. זה כאילו שתכתבו את הכתבה הכי טובה בחיים שלכם ומישהו יעשה כתבה טובה יותר. הווריירס הם בלי ספק הקבוצה הכי טובה בליגה שלנו העונה ובשלוש השנים האחרונות, והם הראו את זה בגמר. אנחנו היינו רק עוד יריבה בדרך שלהם. הכי כואב לי שהחבר'ה הוותיקים שלנו לא זכו להניף את התואר שהם כל כך רצו.

"לא הרגשתי לרגע שהם הרבה יותר טובים מאיתנו, אבל פתאום הם עולים ליתרון 20. נתנו הכל וזה לא הספיק. יש להם כמה מהשחקנים הכי טובים בהיסטוריה של הליגה והצלחנו לנצח אותם בעונה שעברה. ההנהלה שלהם עשתה עבודה מעולה והציבה קבוצה אדירה וצריך לברך אותם על זה.

"הווריירס יהיו כאן עוד הרבה שנים, יש להם סגל צעיר ולא נראה שהם הולכים לשום מקום. לדעתי הם יחזיקו כמה שנים טובות וקבוצות, גם במערב וגם במזרח, יצטרכו לבנות בהתאם כדי להתמודד איתם".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
ה-MVP הראשון בתולדות הליגה שמפסיד חמש סדרות גמר. לברון/AP

לברון ג'יימס הוא ה-MVP הראשון בתולדות הליגה שמפסיד חמש סדרות גמר. "זה הגמר השמיני שלי והיו לי כמה טובים וכמה פחות", אמר, "אני צריך להחמיא לחברים לקבוצה ולמאמנים, הם מאמינים שאהיה המנהיג שלהם על המגרש. אני עובד קשה בשביל זה, בכל מקום. זו השנה השלישית מאז שחזרתי ולמרות שהפסדנו שני גמרים בתקופה הזו, אני יודע שהעבודה הקשה תשתלם בסוף. אני בטוח שאחזור לחדר כושר בימים הקרובים, כי כזה אני. אבל אני לא רוצה להיות על הפרקט בתקופה הקרובה. ככה אני חי כבר 14 שנים וזה עובד. ברור לי שאתאמן קשה גם בקיץ הזה.

"לא היינו בריאים לאורך רוב העונה וכשהסגל הבריא, הפלייאוף הגיע והראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות. רק חבל שהיינו צריכים לחכות לאפריל כדי שזה יקרה. אנשים חושבים שהמשחקים באמצע העונה לא חשובים, אבל הם חשובים לי, כי שם בונים כימיה ותיאום. אני ממש לא חושב שזו 'עונת כישלון' כי עבדנו קשה בשביל זה מאז ספטמבר. אני לא ה-GM של הקבוצה, אבל אני בטוח שנצליח להעמיד קבוצה שתיאבק על התואר בכל שנה ותנסה להתמודד עם הווריירס. הם באמת נבנו ברמה הכי גבוהה שראיתי".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אנדרה איגודלה גולדן סטייט ווריירס. AP
ממוצע טריפל דאבל לא הספיק. לברון/AP

מאמן קליבלנד, טיירון לו, אמר במסיבת העיתונאים: "צריך לתת לגולדן סטייט קרדיט. הם קבוצה טובה והם ניצחו אותנו. שמרנו על הדרך שלנו לכל אורך הפלייאוף וזה לא הספיק הפעם. קשה מאוד לשחק מול קבוצה כזו. אני לא חושב שהפערים בין הקבוצות גדולים, היינו טובים כל משחק, אבל אי אפשר מול קבוצה כזו לשמוט משחק כמו שקרה לנו במשחק 3 ואז לבוא לכאן ולצפות לנצח באווירה עוינת. היינו פיזיים ונלחמנו, אבל הם ניצחו. איבודי כדור ובחירת זריקות רעה פגעו בנו ברבע השני והם כל כך מהירים והורגים אותך במתפרצות. זה מה שקורה כשיש לך את קווין דוראנט".

לו הוסיף על הרגשות בחדר ההלבשה: "היה לי רגע עם הקבוצה, ונשברתי, לא הצלחתי לסיים את הנאום שלי. היו הרבה חבר'ה שבכו, כי הם מאוד רצו את התואר. זה קשה, כי אתה נותן הכל וזה לא תמיד מספיק לניצחון. לא ויתרנו לרגע, אבל הם ניצחו אותנו. זו פעם ראשונה שאני במצב כזה כמאמן וזה לא פשוט. אתה משחק טוב ופתאום העונה נגמרת לך. אני יודע כמה החבר'ה רצו את זה ולא קל כשזה לא קורה".

עוד באותו נושא

הכי דומיננטיים שיש: מספרי העונה ההיסטורית של גולדן סטייט

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
"היה לי רגע עם הקבוצה, ונשברתי, לא הצלחתי לסיים את הנאום שלי. היו הרבה חבר'ה שבכו". לו/AP

קיירי אירווינג הכאוב אמר: "ברור שמאכזב להפסיד, אי אפשר לשכוח את ההרגשה הזו ונחשוב על זה כל הקיץ, ונראה את המהלכים שעשינו לא נכון, אבל הם ניצחו אותנו בצדק ומגיע להם קרדיט על זה. קליי, סטף, KD והאחרים, צריך לברך אותם, כי זה מגיע להם. אין לנו רגשות רעים, רק אכזבה. אלו היו כנראה השנה וחצי הארוכות בחיי. כאב לי בברך, כאב לי בגב הלילה וברבע האחרון, הזריקות פשוט לא נכנסו. אבל אתה לא מחפש תירוצים כשמנצחים אותך בצדק, הם פשוט קבוצה מעולה. זו הייתה סדרה טובה וזה כל מה שחשוב. אני בטוח שהם יחזרו גם בשנה הבאה, מוכנים לעוד קרב".

אירווינג הוסיף: "לברון פשוט מדהים, אני מנסה ללמוד ממנו כמה שיותר. כל יום הוא דורש מעצמו ומאיתנו יותר. הוא מקצוען מושלם, הוא מבין איך הדברים עובדים על המגרש ומחוצה לו, איך דואגים לגוף. איך משיגים את המטרות שלך. הוא לימד אותי שאסור לדלג על אף שלב בדרך. לברון כבר ראה הכל בליגה הזו, הוא התמודד עם התקשורת 14 שנים וזה הבנאדם שאני רוצה להיות לצדו בכל פעם שאני יוצא לקרב. אני יודע למה לצפות איתו. הוא גם מנהיג, שעומד לצדך תמיד ואני רוצה להרים את הרמה שלי כל פעם שאני איתו. הוא השאיר הכל על המגרש. טריפל דאבל ממוצע בגמר... תוסיפו את זה לרשימה הארוכה של הדברים שלברון עושה, רשימה שלפעמים אנשים שוכחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully