וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי תוקף את 88FM: "הרבה יותר צפוי, נדוש וטחון"

11.6.2017 / 13:34

אהוד בנאי מחה נגד השינויים שעברה תחנת 88FM מאז החלו שידורי התאגיד. לטענתו, הקו המוזיקלי של התחנה כעת הוא "הרבה פחות מאתגר וניסיוני, הרבה יותר צפוי, נדוש וטחון. ריבונו של עולם למה זה מגיע לנו?"

אהוד בנאי – השטח. רויטל טופיול,
"זה שאנחנו מיעוט נרדף זה לא אומר שאין לנו זכויות". אהוד בנאי מדליק אש/רויטל טופיול

המוזיקאי המוערך אהוד בנאי העביר ביקורת נוקבת כנגד השינויים שעברה תחנת הרדיו 88FM מאז שהחלו שידורי תאגיד השידור הציבורי. בנאי טען כי הקו המוזיקלי של התחנה כעת הוא "הרבה פחות מאתגר וניסיוני, הרבה יותר צפוי, נדוש וטחון". את ביקורתו העביר בנאי במסגרת תכניתו בגלי צה"ל, ששודרה שלשום (שישי). אלו הדברים שאמר בנאי:

"אי שם בקצה הסקאלה, בצד שמאל, מסתתרת לה תחנת הרדיו 88FM. והייתה התחנה הזו עיר מקלט לאוהבי מוזיקה מיוחדת, קצת שונה, כזו שאפשר לשמוע גם כאן אצלנו בזה המקום. ובאמת זאת הזדמנות טובה להודות להנהלת גלי צה"ל שמאפשרת לנו להשמיע כאן שירים ומוזיקה, באמת, ככל העולה על רוחנו, ללא צנזורה, ללא חשש עורלה טבל ושביעית, הכול הולך ואין לי פלייליסט על הראש. אחרת, מן הסתם, יש מצב שהייתי מתאסלם ועובר לשדר ברדיו רמאללה. אבל תודה לאל, יש לי כאן חופש מוחלט, מבחינה מוזיקלית ואמנותית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"והנה הגיעה השמועה לאוזניי שהביאו לאחרונה מגהץ עם ניסיון רב בגיהוץ, והוא מיישר את הקצוות והוא הופך את התחנה הזאת למשהו אחר". אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אז פעם גם היה ככה ב-88. אפשר היה לשמוע שם את מייקל צ'פמן, ג'ון מרטין, ניק דרייק, וגם את דויד פרץ, יאיר יונה, עמיר לב ואביב גדג'. והנה הגיעה השמועה לאוזניי שהביאו לאחרונה מגהץ עם ניסיון רב בגיהוץ, והוא מיישר את הקצוות והוא הופך את התחנה הזאת למשהו אחר, הרבה פחות מאתגר וניסיוני, הרבה יותר צפוי, נדוש וטחון. כבר אין לכל עורך מוזיקלי ומגיש אפשרות להביא את המוזיקה שהוא בוחר בעצמו, אלא יש פלייליסט שמוכתב מלמעלה, כך שהכל צפוי והרשות לא נתונה. אז ריבונו של עולם למה זה מגיע לנו? הרי 88 הייתה באמת כל כך ייחודית ומרעננת, וזה שאנחנו מיעוט נרדף זה לא אומר שאין לנו זכויות. אז אלוהי הרדיו, בבקשה השב שדרינו כבראשונה, ועורכינו המוזיקליים כבתחילה, וחדש ימינו כקדם".

מתאגיד השידור כאן נמסר: "מעבר לשמועות, אנחנו ממליצים להאזין לכאן 88 ולהתרשם מהתחנה שממשיכה לשמור על אופייה הייחודי עם קו של מוזיקה איכותית ואלטרנטיבית במנעד רחב של תקופות וז'אנרים. כשידור ציבורי, אנו קשובים לרחשי קהל המאזינים ובוחנים את עצמנו כל הזמן תוך הבנה כי שינויים כאלה ואחרים מובילים למגוון תגובות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האזינו לדברים שאמר בנאי בגלי צה"ל, שהועלו בעמוד הפייסבוק "משמר 88":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully