וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה מינתה את דומניקו טדסקו בן ה-31 למאמנה

הרויאל בלוז פיטרו את מרקוס ויינצירל בתום עונה כושלת והחתימו את המאמן הצעיר, שאימן מאז מרץ את אואה מהליגה השנייה והשאיר אותה בליגה. הייקו הרליך מונה למאמן באייר לברקוזן

דומניקו טדסקו מאמן שאלקה. GettyImages
טדסקו/GettyImages

שאלקה ביצעה היום (שישי) מהלך מעניין מאוד. הרויאל בלוז פיטרו את המאמן שלהם בעונה החולפת, ויש לומר הדי כושלת, מרקוס ויינצירל אחרי עונה אחת בלבד. מי שהגיע במקומו הוא דומניקו טדסקו האלמוני בן ה-31, שאימן מאז מרץ האחרון את אואה מהליגה השנייה והצליח להשאיר אותה בליגה אחרי שהשיג איתה 13 נקודות בחמשת המחזורים הראשונים בהם עבד שם.

באייר לברקוזן מינתה קודם לכן באופן רשמי את שחקנה לשעבר, הייקו הרליך, למאמן הקבוצה. הרליך חתם על חוזה שישאיר אותו במועדון עד 2019. המאמן בן ה-45 מגיע מיאן רגנסבורג, אותה הוא העלה לבונדסליגה השנייה בשבוע שעבר. "זה נפלא לחזור לבונדסליגה כמאמן. במיוחד למקום בו התחלתי את קריירת המשחק שלי" אמר הרליך לאחר חתימתו. "לברקוזן הוא אחד מהמועדונים הגדולים והמצליחים בגרמניה ב-20 השנים האחרונות, וזה מרגש להיות בעל האחריות על סגל שחקנים כל כך כשרוני ומלא אמביציה. המטרה שלנו היא להיות אחת מהקבוצות הטובות בליגה" סיכם המאמן החדש.

הרליך שיחק בלברקוזן בין השנים 1989 ל-1993, סיים כמלך השערים של הבונדסליגה בשנת 1995 וזכה עם בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות בשנת 1997. הפעם האחרונה בה אימן בליגה הראשונה הייתה ב-2010, אז אימן את בוכום, אך פוטר לפני שהצליח לסיים שנה בתפקיד. הוא עבד כמאמן נוער בנבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, וחזר ב-2015 לקבוצות בוגרים כשהגיע ליאן רגנסבורג, אותה כאמור הובילה לעלייה לליגה השנייה כשניצח בפלייאוף את מינכן 1860.

לברקוזן סיימה עונה מאכזבת במרכז הטבלה ומאמנה, רוג'ר שמידט, שילם את המחיר על העונה הרעה כבר בחודש מרץ. מאמנה החדש של בורוסיה דורטמונד, פטר בוס, היה אחד המועמדים להגיע, אבל בסופו של דבר החליטו בלברקוזן ללכת על שחקן העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully