וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים נוספים ב"ישראל היום": סגן עורך חדש ועורך חדשות חוץ

8.6.2017 / 18:29

אריאל שמידברג, ראש מערכת החדשות, מונה לסגן עורך העיתון במקומו של אהרון לפידות שסיים את תפקידו לפני מספר שבועות. בנוסף, כתב חדשות החוץ, אלי לאון, קודם לתפקיד עורך חדשות החוץ. אמנון לורד יחל לכתוב בעיתון במקומו של מרגלית

בועז ביסמוט, עורך ישראל היום. ראובן קסטרו
בועז ביסמוט/ראובן קסטרו

שורת השינויים במערכת "ישראל היום" נמשכת: היום (חמישי) הודיע העיתון על שני מינויים חדשים - אריאל שמידברג, ראש מערכת החדשות, מונה לסגן עורך העיתון – במקומו של אהרון לפידות שסיים את תפקידו לפני מספר שבועות כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בנוסף, כתב חדשות החוץ אלי לאון קודם לתפקיד עורך חדשות החוץ.

בשבועות האחרונים לאחר שהעורך הקודם עמוס רגב סיים את תפקידו, ביצע בועז ביסמוט העורך החדש מספר שינויים, כאשר האחרון שבהם היה פיטוריו של דן מרגלית השבוע, שהיום נודע כי הוא חוזר לכתוב טורי דעה ב"הארץ". בנוסף, היום פורסם כי אמנון לורד, מבכירי "מקור ראשון", עובר ל"ישראל היום" ויכתוב טורים במקומו של מרגלית בעיתון.

שמידברג (35) החל את דרכו בעיתון לפני 10 שנים. ב-6 השנים האחרונות כיהן כראש מערכת החדשות. קודם לכן שימש שנתיים ראש דסק ומילא שורה של תפקידים נוספים במערכת העיתון. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ובמנהל החינוך מאוניברסיטת ת"א. לאון (43) החל את דרכו בעיתון בשנת 2007 ומשמש כתב חוץ זה 8 שנים. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה וביחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה, ובוגר "כותרת".

ביסמוט מסר: "אריאל שמידברג ימשיך להוביל את מערכת החדשות של 'ישראל היום' להישגים רבים כפי שעשה עד כה; אין דבר טבעי ונכון יותר מאשר למנות את אלי לאון לתפקיד עורך חדשות החוץ, ולפי דעתי יש לו אפילו פוטנציאל גדול יותר להצליח מאשר קודמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully