וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איאד אבו עביד חתם

8.6.2017 / 11:10

הבלם שמגיע ממכבי חיפה נפגש עם הבעלים איזי שרצקי והעסקה הושלמה. בקבוצה מרוצים מהחיזוק וממשיכים לחפש אחר קשר זר למרכז המגרש. אם יגיע כזה, ג'ייקוב נג'וקו עשוי להיות מושאל

איאד אבו עביד מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכול לשחק כבלם או כמגן ימני. אבו עביד/ברני ארדוב

בלם מכבי חיפה, איאד אבו עביד, חתם היום (חמישי) על חוזהו בעירוני קרית שמונה. אבו עביד נפגש עם הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי והעסקה הושלמה. בקרית שמונה מעריכים מאוד את אבו עביד, שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני, מלבד עמדת הבלם.

בקבוצה ממשיכים לחפש אחר קשר זר למרכז המגרש ואם אכן אחד כזה יגיע, בקריה ייאלצו לשחרר שחקן זר נוסף. כרגע טרם נפלה ההחלטה לגבי זהות המשוחרר, כאשר ייתכן כי ג'ייקוב נג'וקו יושאל לקבוצה אחרת כדי לפנות מקום. מאוריסיו ישוחרר ובית"ר ירושלים לוטשת עיניים לכיוונו של הברזילאי.

שרצקי מעוניין להשאיר את אחמד עאבד וממתין להחלטתו של אופיר מזרחי, ששוחרר מלוגאנו וצריך להודיע האם הוא חוזר לקרית שמונה או לא. בקבוצה משוכנעים שהרכש שביצעו עד כה יחזק אותם משמעותית והם מקווים לרשום עונה מוצלחת, בניגוד לשנתיים האחרונות. אוהדי הקבוצה ימשיכו במחאה נגד העירייה בכל הנוגע לתחזוק ושדרוג האצטדיון, בעוד שבמועדון מכינים כחלופה לעונה הבאה את האצטדיון בעכו.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: מאוריסיו ישוחרר, קשר זר עשוי להצטרף

עדכון ראשון: 10:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully