וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גל אלברמן חתם לשתי עונות, ונפרד ממכבי תל אביב

1.6.2017 / 17:30

אחרי שבע שנים אצל הצהובים, חתם הקשר בן ה-34 בכרמל לשנתיים וישתכר כ-300 אלף יורו לעונה: "שמח ומאושר להצטרף. לא יכול להסביר את הקושי בהחלטה לעזוב את מכבי תל אביב". גולדהאר: "אסיר תודה"

גל אלברמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
תחנה חדשה בקריירה. אלברמן/אתר רשמי, מכבי חיפה

גל אלברמן חתם היום (חמישי) רשמית במכבי חיפה לשתי עונות. הקשר בן ה-34, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב ועזב את הצהובים לאחר שבע שנים, פתח דף חדש בקריירה שלו ומצא תחנה. אלברמן ישתכר כ-300 אלף יורו נטו לעונה.

לאחר החתימה, התראיין אלברמן לאתר הרשמי ואמר: "שמח ומתרגש להצטרף למועדון הכדורגל מכבי חיפה. מקווה לעזור להחזיר את המועדון למקום לו הוא שייך בצמרת הכדורגל הישראלי". מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הגיב על חתימתו של הקשר: "הרצון להביא את גל אלברמן התקבל מכמה סיבות: היינו זקוקים לשחקן בתפקיד, בעל ניסיון, מנהיג ודמות שמתחברת בחדר ההלבשה. על כולם הבאנו את גל אלברמן ומכאן אנו שמחים שהוא מצטרף אלינו ונעשה הכל כדי שיצליח".

בהמשך הערב פרסם הקשר פוסט פרידה ממכבי תל אביב בחשבון הפייסבוק של אשתו: "איני יכול להסביר במילים את הקושי בו נתקלתי בקבלת ההחלטה לעזוב את המועדון. שבע עונות בהן שירתתי את כל שליבו צהוב בצורה נאמנה מסתיימות. שבע עונות בהן הייתי כמעט בכל סיטואציה אשר עולה בדמיון; משחקן היושב שבוע אחרי שבוע במרומי היציע ועד הולכת חבריי בראש הטור כקפטן הקבוצה. ממשחקי הראשון ועד האחרון במדים הצהובים, כל שהנחה אותי והיה במרום הסולם היה לגרום לכם - בעלים, בעלי תפקיד, אוהדים וחברים לקבוצה לגאווה בערכים אותם אני מייצג. לאחר הבנתי שישנם לבטים רבים בכל הנוגע להמשך דרכי במועדון, החלטתי שזה הזמן המתאים והנכון עבורי לאתגר את נפש הספורטאי שבי במקום אחר ולעזוב את שהיה ביתי במהלך שבע השנים האחרונות. האהבה והערכה הגורפת להן זכיתי לאורך כל התקופה (ובעיקר בתקופות הקשות), היא הרגשה שתינצר בליבי לעד. הגיע הזמן לומר שלום,להמשיך במסע הטבעת חותמי בתרבות הספורט הישראלית בדרכי שלי השונה והמיוחדת. אוהב אתכם ומודה על הזכות הניתנה לי לייצג כל אחד ואחת מכם, גל אלברמן".

אלברמן, שבאפריל חגג 34, גדל בנוער של מכבי פתח תקוה והחל שם את הקריירה שלו ב-2000. אחרי חמש שנים אצל המלאבסים עבר לטנריפה, אז בליגה השנייה בספרד, ומשם חזר לישראל אחרי חצי עונה וחתם בבית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק. הוא זכה עם הקבוצה מהבירה בשתי אליפויות ב-2006/7 וב-2007/8 ובגביע המדינה (2007/8). ב-2008 ואחרי שנתיים וחצי מוצלחות מאוד בבית"ר, עבר אלברמן לבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית, שם לא זכה ליותר מדי דקות משחק וכעבור שתי עונות חתם במכבי תל אביב. בשבע העונות האחרונות שיחק אצל הצהובים ואף מונה לקפטן לאחר עזיבתו של ערן זהבי לפני פתיחת עונת 2016/17. הוא זכה עם הצהובים בשלוש אליפויות (2012/13, 2013/14 ו-2014/15), בגביע (2014/15) והיה שותף לקמפיין בליגת האלופות ב-2015/16. לאלברמן יש 36 הופעות בנבחרת ושער אחד, במשחק ידידות מול בלארוס ב-2007.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
נפרד. גולדהאר/ברני ארדוב

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר אמר: "מיומו הראשון במועדון, גל היה מקצוען אמיתי שהתאמן ושיחק עם כל הלב בנוסף לעובדה ששימש דוגמה לחבריו לקבוצה. לאורך השנים היה לגל חלק משמעותי בהישגי המועדון ותמיד אהיה אסיר תודה על כך. דרכינו נפרדות עם הערכה עצומה וברכות מעומק הלב ואנו מאחלים לו ולמשפחתו בהצלחה לקראת העתיד".

במקביל הירוקים ממשיכים לנסות לצרף גם את עומרי בן הרוש שמסיים חוזה במכבי תל אביב כשבמידה שהעסקה לא תתקדם שם נוסף שעלה הוא של מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully