וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתבעה 2 מ' ש' מקשת - משתתפת "האח הגדול" תפוצה ב-30 א' בלבד

1.6.2017 / 10:51

עדנה קנטי תבעה מקשת ומחברת ההפקות אנדמול (לשעבר קופרמן) סכום של 2 מיליון שקל בטענה ל"כליאת שווא" בבית "האח הגדול", ולפגיעה בפרטיותה. תביעתה נדחתה על ידי בית משפט השלום בתל אביב

עדנה קנטי בבית המשפט. צילום מסך
עדנה קנטי בבית המשפט/צילום מסך

תביעתה של עדנה קנטי נגד "האח הגדול" נדחתה על ידי בית משפט השלום בתל אביב, אך נפסקו לה פיצויים בסך 30 אלף שקל. זאת בעקבות שידור אמירות בריאליטי של המתמודד סער שינפיין שאמר בתוכנית כי קנטי "מרביצה לחיילי צה"ל וקוראת להם נאצים", וגם מכיוון שכונתה "מכחישת שואה". קנטי תבעה מקשת ומחברת ההפקות אנדמול (לשעבר קופרמן) סכום של 2 מיליון שקל בטענה ל"כליאת שווא" בבית "האח הגדול", ולפגיעה בפרטיותה.

באשר לטענה של קנטי - כי רצתה לברוח כשניסתה לטפס על גדר בית "האח הגדול" - כתב השופט אביים ברקאי: "המתחם הסגור תועד באופן שכל הצופים ברחבי הארץ ואף מעבר לה יכולים היו לראות כל סימן מצוקה וכל כליאה של התובעת בניגוד לרצונה. התובעת יכולה הייתה, לו נכלאה בניגוד לרצונה לפנות ישירות לבני משפחתה וזאת במקום פעולת 'הבריחה' המדומה לה היא טוענת". הוא הוסיף כי ניסיון בריחתה בעזרת טיפוס על החומה היה חסר סיכוי מלכתחילה.

קנטי גם טענה כי הפרסום בתוכנית על מצבה הרפואי פגע בפרטיותה, בהקשר הזה השופט טען כי "לאחר שקנטי יצאה מהמתחם הסגור ולאחר שכבר שבה אל ביתה, היא הגיעה לאולפני צילום שם צולמה באופן מיוחד שהוקרן לאחר מכן כהולגרמה. במהלך הצילומים סיפרה התובעת במו פיה אודות מצבה הרפואי, תוך שהיא יודעת שסרטון ההולגרמה יוצג למשתתפים הנמצאים במתחם הסגור". השופט הוסיף כי קנטי דיברה מתוך רצונה ובידיעה שהצילום ישודר, וציין כי היא כתבה על מצבה הרפואי בספרה, ולכן שלל את טענתה לפגיעה בפרטיותה. את קשת ייצגו עוה"ד מוטי ארד ונועה מונרוב, ממשרד רון גזית, רוטנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully