וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל ניצח במונאקו, לואיס המילטון רק שביעי

הנהג הגרמני של פרארי רשם ניצחון שלישי העונה מתוך שישה מרוצים והגדיל את הפער בפסגת דירוג הנהגים ל-25 נקודות. קימי רייקונן הפיני השלים יום מוצלח לקבוצה האיטלקית וסיים שני

סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
יום מוצלח מאוד לפרארי. סבסטיאן פטל/רויטרס

סבסטיאן פטל ניצח היום (ראשון) בגרנד פרי של מונאקו והגדיל את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים בסבב הפורמולה 1. הנהג הגרמני של פרארי, שניצח במונטה קרלו ב-2011 עם המכונית של רד בול, שחזר את הישגו ורשם ניצחון שלישי העונה (מתוך שישה מרוצים). חברו לקבוצה קימי רייקונן, שזינק מהפול פוזישן וחיפש ניצחון ראשון בסבב מאז מרץ 2013, השלים יום מוצלח לפרארי עם המקום השני.

לואיס המילטון, המדורג שני בטבלת הנהגים, זינק מהמקום ה-13 וסיים רק שביעי, כך שהוא קיבל שש נקודות והעלה את מאזנו ל-104 - 25 נקודות פחות מפטל המוביל. הגרמני חגג ניצחון מספר 45 בקריירה והעניק לפרארי ניצחון ראשון במונאקו מאז עשה זאת מיכאל שומאכר האגדי ב-2001.

דניאל ריקיארדו עלה על הפודיום בפעם השנייה ברציפות וסידר לרד בול עוד 15 נקודות עם המקום השלישי. ואלטרי בוטאס הפיני סיים רביעי וההולנדי מקס פרסטאפן תפס את המקום החמישי בפעם השלישית העונה. ג'נסון באטון, שחזר לסבב כמחליפו של פרננדו אלונסו במקלארן, נאלץ לפרוש אחרי 21 הקפות בעקבות תאונה.

דירוג הנהגים (אחרי שישה מרוצים):

1. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 129 נקודות
2. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 104
3. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 75
4. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) 67
5. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully