וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אריה נועץ את שיניו במאמנו וגורר אותו לעיני ילדים שצווחים באימה

13.5.2017 / 10:39

מופע הקרקס הצרפתי נקטע בצרחות הקהל כשאחד האריות נעץ את שיניו בגרונו של המאמן וגרר אותו בבמה לעיני ילדים מבוהלים. למרבה המזל הוא יצא מזה בחיים

FACEBOOK

במהלך מופע קרקס שנערך ביום ראשון אחה"צ בדאולנס, צפון צרפת, תקף אריה את מאמנו לעיני משפחות וילדים מבועתים. הרגע המחריד בו האריה נעל את לסתותיו סביב צווארו של מאמנו וגרר אותו על הבמה צולם ע"י אחד ההורים ופורסם בפייסבוק תחת הכיתוב: "זו הילדה שלי שצורחת ברקע. היא בכתה כל הלילה".

כדי להסיח את דעתו של האריה, מילאו את הזירה בעשן וזה נתקף פחד ושחרר את מאמנו לחופשי. בתקשורת המקומית דווח שהמאמן בן ה-34 קם על רגליו וחמק למקום מבטחים בעוד האריה נותר מסתובב על הבמה. המאמן הובהל לבית החולים עם פציעות קשות בצווארו, שם הוא עבר ניתוח מוצלח שנמשך 5 שעות ומצבו מוגדר טוב. משפחתו סיפרה שהוא צפוי להישאר במעקב בבית החולים באמיין בימים הקרובים.

אירה תוקף את המאמן שלו. צילום מסך
אריה תקף את מאמנו לעיני ילדים מבוהלים/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מדהים: לביאה מצאה מצלמה וזה מה שהיא צילמה כשטיילה איתה בספארי

לכתבה המלאה

נציג הקרקס סיפר שלמאמן יש ניסיון רב בעבודה עם אריות ומעולם לא מצא עצמו בסיכון. לדבריו, המאמן גידל את האריה, דאג לו והכשיר אותו למופע. בני משפחתו אישרו שהוא טיפל היטב באריה והאכיל אותו. לדבריהם, אין כל כוונה לבצע באריה המתת חסד והוא צפוי לחזור להופיע עם מאמנו כשזה יתאושש.

  • עוד באותו נושא:
  • אריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully