וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המחווה המרגשת של האב לבנו ההומוסקסואל

כשעדי מאיה התחתן עם בן זוגו, ספק אם ידע איזה נאום מרגש יישא אביו אלי: "כשהילד שלנו יצא מהארון, ידענו שלא ניתן לו לעבור את התהליך הזה לבדו. אצלנו בבית כולם שווים. בתור הורה לילד גאה, קבלו את הילדים שלכם". צפו בנאום המלא והמרגש

צילום מסך

נישואים חד-מיניים הפכו בשנים האחרונות לתופעה נפוצה יחסית, אבל אנשים רבים עדיין מסרבים לקבל אותם. ביום שישי האחרון התחתן מעצב השיער עדי מאיה עם בן זוגו שלום זגורי באולמי "לגו" בראשון לציון. הזוג קיווה לפרגון ולתמיכה, אבל ספק אם אפילו עדי ידע את תוכן הדברים של אביו אלי, שנשא נאום מרגש בן חמש דקות, כולו מונע מאהבת בנים בלתי מותנית ומקבלה ללא סייגים.

"כשהילד שלנו יצא מהארון, החלטנו שלנו זה לא יקרה", אמר אלי, "לא ניתן לילד שלנו לעבור את התהליך הזה לבדו. רציתי שידע שאצלנו בבית כולם שווים. את המילה הומו לא הכרתי עד אז. רק בתור מילת גנאי. מילה שמסמלת חולשה. נהוג לומר שכשהבן יוצא מהארון אתה נכנס לארון. אנחנו ההורים התחלנו לברר עם עצמנו איך העניין ישפיע".

אלי סיפר לבסוף כי גילה "אהבה של שני גברים שאינה שונה מאהבה של גבר ואישה. העולם שלנו כופה על ילדים ללכת עם מסיכות. שלום ועדי, יחד חציתם גבולות, שברתם מוסכמות, נלחמתם בנורמות חברתיות. אני רוצה להגיד לכם תודה, תודה שגרמתם לי להיות שלם בקבלה של האהבה שלכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קבלו את הילדים שלכם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא שחזר את התהליך שעבר. "התחלתי לחקור את העולם הזה כדי להבין מה עדי עובר. שמעתי על הורים שהתביישו בילדיהם. הבשורה שהילד הומו נוחתת כשההורים לא מוכנים. אני ואשתי החלטנו שלנו זה לא יקרה. הילד שלנו לא יעבור את זה לבדו. במשך החודש הזה היו לי לא מעט שאלות. רציתי לדעת שהכול בסדר אצלו. שידע שאצלנו בבית כולם שווים.

"באחת השיחות שלנו הוא סיפר שהוא הכיר בחור בשם שלום. מיד התקשרתי להציג את עצמי. רציתי לוודא שהילד בידיים טובות. שלום הגיע לארוחת שישי, לאחר כמה מפגשים גיליתי בחור מקסים רציני ובוקר.

לאלי היה מסר ברור להורים אחרים שמתקשים עם יציאת בניהם או בנותיהם מהארון: "בתור הורה לילד גאה, קבלו את הילדים שלכם. תסתכלו על האנשים שכאן ותגידו לי שהאהבה שלהם היא לא אהבה נכונה. לכל אדם יש את הזכות לאהוב מישהו ולהקים משפחה. בתוך אבא לילד גאה אני קורא להורים, תאהבו את הילדים שלכם. הם צריכים את זה מאוד. צאו מהחושך. תסתכלו עליהם ותגידו לי שהאהבה שלהם היא לא אהבה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully