וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לאומי על שיא הקריירה: "חולם על דברים יותר גדולים מזה"

4.5.2017 / 9:45

הגארד של בני הרצליה הפציץ 23 נקודות בקאמבק מול מכבי חיפה, והתייחס למעבר שלו בתחילת העונה מהפועל תל אביב: "אומר לכולם שעשיתי החלטה טובה". משעור עשוי לחזור רק לקראת הפלייאוף

one

בני הרצליה רשמה אמש (רביעי) את אחד הקאמבקים הגדולים של העונה בליגת העל, כשיצאה מפיגור 14 במחצית השנייה, ו-7, דקה וחצי לסיום, בדרך לניצחון 94:96 על מכבי חיפה אחרי הארכה. הקבוצה של מיקי גורקה שיחקה כדורסל לא טוב לאורך שלבים ארוכים של המשחק, אלא שברבע האחרון עברה ללחוץ על כל המגרש וסגרה את ההפרש. במהלך הקלאץ' של המשחק, בפיגור 5, טוריאן גרין, שפתח את המשחק עם 0 מ-8 מחוץ לקשת, שלח את המשחק להארכה עם שלשה ובסך הכול בדקות ההכרעה קלע 3 מ-3 וסיים עם 16 נקודות.

מי שהחזיק את הרצליה בתמונת המשחק לאורך 44 דקות שהיה על הפרקט הוא אור לאומי. הגארד שהגיע בתחילת העונה מהפועל תל אביב, שרכשה אותו ו-ויתרה עליו, צלף שיא קריירה של 23 נקודות (8 מ-14 מהשדה, 3 מ-6 לשלוש), ונראה יוצא מן הכלל בהיעדרו של כרם משעור הפצוע, "נכנסנו למשחק לאט, אני שמח שנכנסנו לקצב בסופו של דבר. כל שחקן חשוב, כרם הוא השחקן שלנו, הוא הקפטן שלנו, עושה המון בשבילנו. כל אחד נותן אקטסרה, איבדנו מספר שחקנים במהלך העונה, היום הבאנו את זה לידי ביטוי".

עוד בנושא

ליגת העל: 94:96 דרמטי להרצליה על מכבי חיפה, ראשון חגגה באשדוד

טוריאן גרין שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
סיפק את הסחורה בדקות הסיום. טוריאן גרין/ברני ארדוב

"אני חולם על דברים יותר גדולים מהמשחק הזה, זאת תחילת הדרך שלי, אני עדיין צעיר, אני עדיין לומד", סיפר הגארד הצעיר והתייחס גם למעבר שלו מהפועל תל אביב, "אני מבין את המשחק שלי, אני מבין איפה נקודות החוזקה ואיפה נקודות התורפה שלי, שמח שהיום הכל התחבר לי. אני אומר לכולם שעשיתי החלטה טובה הרבה לפני המשחק הזה. המועדון הזה נותן לי המון ביטחון, ורק כיף להיות פה, כל יום לעבוד פה זה כיף, שמח להיות כאן".

בשבוע הבא תשחק הרצליה נגד האחרונה בטבלה מכבי קרית גת ובקבוצה מקווים מאוד למשוך את המשחק הנוכחי לרצף של ניצחונות, אולי בדרך להבטחת הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, דבר חשוב מאוד ביחס לעובדה שהקבוצה ניצחה ב-12 מ-16 משחקי הבית שלה העונה. משעור עשוי לחזור לשחק רק לקראת תחילת הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully