וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום סיים את דרכו בבני יהודה: "אני לא רץ להתבכיין כמו ניסן יחזקאל"

זעזוע נוסף אצל הזהובים. אחרי שיחזקאל התפטר, גם המנהל המקצועי סיים את תפקידו: "העזיבה היא לא ביוזמתי". המנכ"ל כפיר אדרי יהיה הסמכות העליונה ויאמן עד סוף העונה לצד יעקב אסייג

בעלי בני יהודה ברק אברמוב עם המנכ"ל כפיר אדרי. ברני ארדוב
עובר לעמוד על הקווים. אדרי לצד אברמוב/ברני ארדוב

אחרי שניסן יחזקאל התפטר מתפקיד המאמן בעקבות ההפסד של בני יהודה לעירוני קרית שמונה בחמישי, גם המנהל המקצועי יצחק שום סיים את דרכו, כך הודיעה היום (ראשון) הקבוצה בהודעה רשמית. המנכ"ל כפיר אדרי, שישמש כסמכות העליונה ומאמן השוערים יעקב אסייג, יאמנו עד לסיום העונה.

עוד בנושא

בני יהודה: "נהיה פה בלאגן ענק, מה שקורה עם המאמנים זו שכונה"
ניסן יחזקאל התפטר, יעקב אסייג עשוי לאמן עד סיום העונה
עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני יהודה

יצחק שום אמר לאחר מכן לוואלה! ספורט: "עזבתי בגלל חילוקי דעות מקצועיים. העזיבה היא לא ביוזמתי, אבל היו חילוקי דעות ולכן אני לא ממשיך בבני יהודה. עמדתי במטרות שלי שזה להישאר בליגה. בכל מקום שהייתי עמדתי במטרות שלי".

על הביקורת שספג מניסן יחזקאל: "אני לא ניסן, יש מאחורי משהו בענף, אני עברתי משהו בכדורגל. ניסן ידע הכול לפני שהוא בא. הוא ידע בדיוק מה חלוקת הסמכויות. אבל אני לא רץ להתבכיין כמו ניסן יחזקאל".

יצחק שום מנהל מקצועי בני יהודה. קובי אליהו
עמדתי במטרות. יצחק שום/קובי אליהו

ההפסד לעירוני קרית שמונה היה השני ברציפות של הזהובים, שיפגשו במחזור הבא - מחזור אחד לסיום העונה - את הפועל חיפה, כשבמחזור הסיום הם יפגשו את מ.ס אשדוד. נקודה בשני המשחקים תשאיר אותם בליגת העל עונה נוספת. המשחק האחרון של העונה ייערך בסוף מאי, בגמר הגביע מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully