וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערובת אסקוט מתאחדים באולפן וואלה! NEWS: "התפרקנו בגלל מכות"

4.5.2017 / 0:22

לרגל איחוד "תערובת אסקוט" במסגרת הופעה חגיגית של אסף אמדורסקי, הזמנו את ירמי קפלן, ג'נגו ואמדורסקי לאולפן וואלה! NEWS כדי שישירו את "החדר האינטימי שלי" וכדי לדבר איתם על פוליטיקה, קאמבקים ויצירה

צילום סטילס: ראובן קסטרו

26 שנים חלפו מאז האלבום הראשון והיחיד של "תערובת אסקוט". מאז הספיקו החברים לא מעט והלכו איש-איש בדרכו המוצלחת, אלא עכשיו הם חוזרים לימים המאושרים שבהם "החדר האינטימי שלי" התנגן בכל ווקמן בישראל ויתאחדו בקרוב להופעה מיוחדת עם כל שירי האלבום. לרגל המאורע החגיגי הזמנו את השלושה – אסף אמדורסקי, ירמי קפלן ועמיר רוסיאנו ("ג'נגו") - לאולפן וואלה! NEWS. לפני ששרו את הלהיט הענק שלהם "החדר האינטימי שלי", הם סיפרו לנו למה בעצם הם התפרקו ("הלכנו מכות בלי הפסקה"), מתי צפוי הקאמבק הסופי של הלהקה ("אולי כשנחגוג 30 שנה לאלבום"), ולמה אמנים כיום מפחדים להתבטא על סוגיות פוליטיות.

תערובת אסקוט באולפן וואלה. ראובן קסטרו
תערובת אסקוט באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

"אמנים מפחדים על הפרנסה", אמר אמדורסקי. "רוב האמנים שחיים ממוזיקה גם עובדים עם עיריות ומועצות אזוריות, ושם הפוליטיקה מאוד חזקה. יש אווירה של סתימת פיות מאוד חזקה. זה תמיד היה. פעם זה היה בגלל שלא היית בצבא ועכשיו נכנסים בשמאלנים. מצד שני, יש דברים שצריך להגיד".

ירמי קפלן: "יש ציפייה של התקשורת שאמנים יתבטאו פוליטית. אבל לא מעניין כל אמן להתבטא באמנות שלו על פוליטיקה. אנשים רוצים שאמנים יתבטאו פוליטית כי הם חושבים שהדעות שלהם זהות לשלהם. אם האמן יתבטא פוליטית בצורה שונה מהדעות שלהם, הם לא ירצו שהוא יתבטא יותר. זה משהו שצריך לבעור בך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תערובת אסקוט בגרסת כיסוי לשיר "יחזקאל" של החלונות הגבוהים. ראובן קסטרו
מצב לקאמבק? תערובת אסקוט/ראובן קסטרו

ההופעה של "תערובת אסקוט" תיערך במסגרת סדרת ההופעות "רטרוספקטיבה", שבה אסף אמדורסקי חוזר לאלבומי המופת שלו מתחילת הקריירה שלו. בכל הופעה יבוצעו שני אלבומים במלואם. בהופעה הראשונה, ב-11 במאי, יארח אמדורסקי את שני חבריו ללהקת "תערובת אסקוט", איתם יבצע את האלבום במלואו. לאחר מכן הוא יבצע את אלבומו הראשון. שתי ההופעות הנוספות ייערכו ב-22 ביוני וב-24 באוגוסט.

תערובת אסקוט באולפן וואלה. ראובן קסטרו
"אמנים מפחדים". אמדורסקי/ראובן קסטרו
תערובת אסקוט באולפן וואלה. ראובן קסטרו
"משהו שצריך לבעור בך". ירמי קפלן/ראובן קסטרו
תערובת אסקוט באולפן וואלה. ראובן קסטרו
ישירו את כל האלבום. תערובת אסקוט/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully