וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: המחנה "כדורסל ללא גבולות" יגיע לישראל

19.4.2017 / 11:19

המחנה הבינלאומי, שיארח את הכשרונות הגדולים באירופה ומשותף ל-NBA ופיב"א, ייערך בחודש אוגוסט במכון וינגייט. עומרי כספי, שהשתתף בו ב-2005: "מצפה להראות להם את היופי של המדינה שלנו"

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
"נהדר לראות שה-NBA ופיב"א מכירות בניסיון הפיתוח של ישראל". כספי/AP

ליגת ה-NBA בשיתוף פיב"א ואיגוד הכדורסל הודיעו היום (רביעי) כי הגרסה האירופית של מחנה הכדורסל "כדורסל ללא גבולות" ייערך השנה במכון וינגייט בנתניה בין ה-13 ל-16 באוגוסט. המחנה, שנערך זו הפעם ה-16, יהיה האירוע העולמי הראשון של ה-NBA ופיב"א שייערך בישראל.

"המחנה יביא לארץ את בכירי השחקנים, גברים ונשים, באירופה שנולדו בשנת 2000 על מנת ללמוד משחקני NBA ושחקנים בכירים נוספים מהעולם, אגדות כדורסל ומאמני כדורסל", כך נכתב בהודעה לעיתונות מטעם המחנה, "בנוסף ייערכו פעילויות של NBA Cares וג'וניור NBA שיגיעו לילדים מירושלים ותל אביב. המטרה היא להדגיש את הכוח שיש לספורט כדי לקדם את הקהילות השונות תוך כדי תשומת דגש על חיים בריאים וספורטיביים".

עד עתה במחנה, שנוסד בשנת 2001, השתתפו יותר מ-2,720 משתתפים מ-134 מדינות שונות, כשלא פחות מ-43 משתתפים בו הגיעו לדראפט ה-NBA. לא פחות מ-23 שחקנים, כולל 13 שחקנים שהשתתפו בגרסה האירופית, נמצאים בסגלי הקבוצות השונות העונה ב-NBA ביניהן עומרי כספי, דנילו גלינארי ומארק גאסול.

"לארח את כדורסל ללא גבולות בישראל ייתן ל-NBA ולפיב"א את ההזדמנות להשתמש בכדורסל והערכים של המשחק, שכוללים עבודת צוות וכבוד, כדי לקרב צעירים מרקעים שונים ולפתח קירוב בין מגזרים", אמר סגין נשיא ה-NBA והאחראי על פעילויות בינלאומי ברוקס מיק, "אנחנו מקווים כי הכוכבים הגדולים באירופה יגיעו באוגוסט לישראל".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "איגוד הכדורסל שמח לשתף פעולה עם ה-NBA ופיב"א במחנה הנהדר הזה. אנחנו גאים שישראל נבחרה לארח את האירוע הזה, ושיש לנו את ההזדמנות להיות חלק ממסורת הכדורסל הנפלאה. עם ה-NBA ופיב"א אנחנו נעבוד ונוודא שהשחקנים המובילים באירופה בגילאים הללו יוכלו לחוות את אירופה בצורה הטובה ביותר".

עומרי כספי הוסיף: "כדורסל ללא גבולות היא תוכנית נהדרת, והיה לי את המזל להשתתף בה ב-2005. זה נהדר לראות שה-NBA ופיב"א מכירות בניסיון הפיתוח של ישראל בכך שהם מארחים את הטורניר. אני מצפה לעבוד עם הכשרונות המובילים באירופה ולהראות להם את היופי של המדינה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully