וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הגדול של כריסטיאנו רונאלדו: "לא יודע מי פקפק בי"

כוכב ריאל מדריד הגיע ל-100 שערים באירופה: "למי שאוהב אותי לא היו ספקות". בתקשורת החמיאו: "הגרסה הכי טובה שלו. הוא הבריק את כדור הזהב". וגם: התקרית הביזארית של קאסמירו

רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (אמצע) חוגג עם מרסלו. רויטרס
מלך השערים וגם מלך הקאמבקים. כריסטיאנו רונאלדו עם החברים/רויטרס

אלופת אירופה ריאל מדריד המשיכה הערב (רביעי) את המסע שלה בתקווה להיות הראשונה שמגנה על התואר בליגת האלופות, כשניצחה 1:2 בחוץ את באיירן מינכן. כריסטיאנו רונאלדו ביצע מהפך עם צמד אישי והגיע ל-100 שערי באירופה כדי להעניק לבלאנקוס יתרון לקראת הגומלין הביתי. באיירן, שהוליכה משער של ארתורו וידאל, לא תשכח כל כך מהר את החמצת הפנדל של הצ'יליאני, שבמקום להגדיל ל-0:2 בעט לעננים בתוספת הזמן של המחצית. חאבי מרטינס הורחק וייעדר מהגומלין ביום שלישי הבא.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו הבקיע צמד, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את באיירן מינכן
עוד ניצחון של מדריד: אתלטיקו הסתפקה ב-0:1 ביתי על לסטר סיטי

seperator

המספרים

* היסטוריה 1: כריסטיאנו רונאלדו הפך לראשון אי פעם שמגיע ל-100 שערים במפעלים האירופים. החלוקה: 97 שערים בליגת האלופות, אחד במוקדמות ושניים בסופרקאפ.

* היסטוריה 2: לראשונה אי פעם, 20 פנדלים הוחמצו בעונה אחת של ליגת האלופות.

* היסטוריה 3: לראשונה אי פעם, שתי קבוצות גרמניות הפסידו משחק ביתי בליגת האלופות באותו יום.

* בחזרה לרונאלדו: הפורטוגלי קטע את הבצורת הכי ארוכה שלו בליגת האלופות (659 דקות, מאז הרשית נגד דורטמונד ב-27 בספטמבר).

* רונאלדו כבש כבר 20 שערים נגד יריבות גרמניות בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר נגד קבוצות ממדינה כלשהי. שני ניצב מסי עם 17 שערים נגד יריבות אנגליות.

* מול באיירן, הפורטוגלי כבש שש פעמים בחמישה מפגשים.

* רונאלדו גם חתום על 9 מ-13 השערים האחרונים שכבשה ריאל כאשר נקלעה לפיגור בליגת האלופות.

* ריאל מדריד עברה ב-30 מ-31 הפעמים בהן ניצחה את המשחק הראשון בחוץ (הודחה רק מול אודנסה הדנית ב-1994).

* ריאל היא הקבוצה הראשונה שהצליחה לנצח את באיירן מינכן פעמיים בביתה במסגרת אירופית.

* חאבי מרטינס הורחק לראשונה מאז מאי 2012, וגם אז זה קרה לו עם שני צהובים נגד ריאל מדריד, רק במדי אתלטיק בילבאו בלה ליגה.

* ארתורו וידאל כבש שלושה שערים בשני משחקי ליגת האלופות האחרונים שלו - זו בדיוק אותה כמות שכבש בכל 29 משחקיו הקודמים.

* באיירן מינכן נעצרה אחרי 16 ניצחונות בית רצופים במסגרת ליגת האלופות - מאז התבוסה 4:0 לריאל של קרלו אנצ'לוטי ועד הערב מול ריאל של זינדין זידאן.

* מאז הזכייה בליגת האלופות ב-2013, באיירן הפסידה שישה מ-21 משחקיה בשלב הנוקאאוט. חמישה מבין ששת ההפסדים היו ליריבות ספרדיות.

* לראשונה מאז החלו למדוד נתונים בליגת האלופות, באיירן אפשרה ליריבה לבעוט 12 בעיטות למסגרת שלה.

* קרלו אנצ'לוטי הפסיד משחק בית לראשונה מאז מרץ 2015, אז אימן את ריאל מדריד שנוצחה 4:3 בסנטיאגו ברנבאו על ידי שאלקה בליגת האלופות.

* יש תקווה לגומלין? באיירן הצליחה לעבור שלב באירופה בשני מקרים מתוך השישה בהם יצאה למשחק חוץ אחרי הפסד ביתי (מול אינטר ב-1988 ומול לוקומוטיב מוסקבה ב-1995).

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קבע שיא החמצות פנדלים בליגת האלופות. ארתורו וידאל/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן, שניצח את מורו אנצ'לוטי, סיכם: "לנצח כאן זה לא דבר קל, סבלנו רבות במחצית הראשונה. עם סבלנות והנעת כדור טובה בחצי המגרש של היריבה ידענו לצאת מזה, ואחר כך היה לנו נוח יותר נגד 10 שחקנים. השגנו תוצאה חיובית, אבל יש עוד משחק והקרב פתוח. הכול יכול היה להיראות אחרת אם היינו סופגים את הפנדל, אבל היינו סבלניים ובמחצית השנייה זה כבר היה משחק שונה לגמרי. אנחנו קצת מאוכזבים שלא כבשנו יותר כי הגענו להרבה מצבים, אבל מולנו עמד שוער שהוא חומה".

הקפטן סרחיו ראמוס: "עשינו צעד חשוב, אבל יש עוד משחק מול יריבה שהיא אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות. חייבים לשבח את העבודה של הקבוצה, צמצמנו מרחקים במחצית הראשונה ולאחר ההפסקה כבר שלטנו ורצינו יותר. הגיע לנו גם לצאת עם יותר, אבל אנחנו מאושרים מהניצחון. אלפים קיללו אותי, קיוותי שהצלחתי להבקיע שוב ולהשתיק את האצטדיון, אבל השער נפסל וזה לא קרה".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יכול להגניב חיוך. זינדין זידאן/רויטרס

רונאלדו סיכם את הערב שלו: "אני לא יודע מי פקפק בי. זו כמות קטנה של אנשים. לאנשים שאוהבים את כריסטיאנו אף פעם לא היו ספקות לגבי. כבר חודש וחצי שאני מכין את עצמי כדי להגיע כמו שצריך לרגעי ההכרעה. זידאן ואני עובדים בשיתוף פעולה ומכאן גם מגיעה המנוחה שאני מקבל לפעמים. לא קל לחזור מפיגור במינכן, אבל עלינו למחצית השנייה עם אנרגיות טובות וידענו שיש לנו סיכוי"

"רונאלדו הבריק את כדור הזהב שלו", כתב אלפרדו רלאניו ב"אס". גם ב"דיילי מייל" פרגנו: "הגרסה הכי טובה של רונאלדו הופיעה בדיוק ברגע בו מדריד הייתה זקוקה לו יותר מכל".

אירוע ביזארי משהו התרחש לאחר שריקת הסיום, כאשר קאסמירו נקרא לבדיקת סמים שגרתית, שהתעכבה. שדה התעופה של מינכן עמד להיסגר ולריאל, שחיכתה לשחקן במשך דקות ארוכות, לא נותרה ברירה, אלא למהר לשם ולהמריא בחזרה לבירת ספרד, בעוד קאסמירו נותר מאחור. הברזילאי העביר את הלילה במינכן ויחזור רק היום למדריד, לבדו.

במדריד שמו לב לכך שפאולו דיבאלה ותיאו הרננדס, שניים מהשחקנים שמוזכרים ללא הרף כמועמדים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה, סימנו "לייק" לפוסט האינסטגרם של אלברו מוראטה, בו נראים שחקני ריאל חוגגים בחדר ההלבשה לאחר הניצחון.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן באיירן מינכן: "התוצאה לא טובה. הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת והיינו יכולים לרדת ביתרון 0:2, אבל ספגנו בפתיחת המחצית השנייה והאדום לחאבי מרטינס סיבך את המשחק. יש עוד 90 דקות, אנחנו עדיין בחיים. ריאל יכלה להרוג את ההתמודדות, היה לנו מזל בסיום".

מנואל נוייר אמר אחרי המשחק: "אנחנו ניסע למדריד כשאין לנו מה להפסיד וננסה הכול כדי לעלות".

הקפטן פיליפ לאהם הודה: "הכרטיס האדום שבר לנו את הצוואר".

אוליבר קאן, שוער העבר האגדי של באיירן: "אפילו עם 10 שחקנים, אתה חייב להתגונן הרבה יותר טוב ולהיות יותר אגרסיבי". על הפנדל של וידאל אמר שוער העבר: "לא ראיתי אחד כזה כבר הרבה זמן, יותר מדי כוח שלא היה נחוץ".

בגרמניה מדווחים שרוברט לבנדובסקי, שלא היה בסגל בשל פציעה בכתפו, יתאמן בנפרד ביומיים הקרובים, לא יהיה בסגל למשחק מול באייר לברקוזן בסוף השבוע ויחזור לאימונים מלאים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully