וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בגרנאדה: לוקאס אלקרס פוטר, טוני אדאמס מונה למחליפו

המדורגת 19 בלה ליגה, בה ממעט לשחק אצילי, החליטה להיפרד ממאמן שני העונה והעניקה את המושכות לאחד הסמלים הגדולים ביותר של ארסנל. אדאמס חתם עד לסיום העונה, הבכורה מול סלטה ויגו

one

הנהלת גרנאדה הודיעה היום (שני) על זעזוע נוסף. בסיומה של שיחה עם מאמן הקבוצה לוקאס אלקרס הוחלט לסיים את תפקידו, שבעה מחזורים לסיום העונה ובעיקר בשל התבוסה 3:1 מול ולנסיה במחזור האחרון.

הקבוצה שמדורגת במקום ה-19 החליטה להיפרד מהספרדי, ששב למועדון באוקטובר 2016 בתקווה להושיע אותו מפתיחת העונה הקשה ובמהלך הקדנציה שלו רשם 24 משחקים, מתוכם ניצח בארבעה וספג 14 הפסדים, בנוסף להדחה מגביע המלך הספרדי. גם חזרתו של אלקרס לא הצליחה לחולל שינוי אצל גרנאדה, שבסיומו של קיץ עמוס בהשקעה גדולה נאבקת על ההישרדות. המאמן הצטרף לפאקו חמס, שהתחיל את העונה ופוטר כאשר את מקומו תפס טוני אדאמס.

עוד בנושא:

עוד מעט הקיץ: עומר אצילי וגרנאדה ממתינים לסיום השידוך הכושל

עומר אצילי שחקן גרנאדה. אינסטגרם, צילום מסך
מאמן שלישי העונה. אצילי/צילום מסך, אינסטגרם

הקפטן האגדי של ארסנל קיבל את המושכות עד לסיום העונה כאשר אם הוא יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, הוא עשוי להמשיך. מאז שעזב את התותחנים הוא הספיק לאמן את וויקומב במשך עונה, הוא ניסה להושיע את פורסטמות' וגם הספיק לשמש כמאמנה של קבאלה האזרית, אותה עזב ב-2011 והופעת הבכורה שלו תהיה מול סלטה ויגו במחזור הקרוב.

גרנאדה, בה ממעט לשחק עומר אצילי, מדורגת במקום ה-19 והיא רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים כאשר בקופה נותרו עוד 21 נקודות. בשבעת המחזורים הקרובים היא תתארח אצל סביליה ותארח את ריאל מדריד, מה שעשוי להקשות עליה לשרוד.

אצילי שב לקבל מעט דקות במחזורים האחרונים וייתכן כי המינוי של האנגלי יחולל מהפכה מבחינתו. בהודעה של גרנאדה נכתב: "אנו מודים ללוקאס על העבודה שלו במועדון,
החלטנו להיפרד ממנו, אנו מודים לאלקרס על המחויבות והרצון לסייע לקבוצה בזמנים קשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully