וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים של גווינת' פאלטרו לסקס אנאלי מוצלח

וואלה! סלבס

4.4.2017 / 15:00

השחקנית חשפה בבלוג הפרטי שלה את הדרך הנכונה לביצוע סקס אנאלי: "נדרש לא מעט תרגול, אך סקס אנאלי הפך כבר מזמן לעניין שבשגרה בחדר המיטות". וואלה! סלבס מענטזת

אתר רשמי

בסרטון – גווינת פאלטרו מציגה את המדריך המלא למראה עור זוהר

גווינת' פאלטרו היא לא רק שחקנית קולנוע אמריקאית מפורסמת ואהובה ששיחקה במספר סרטים מוכרים כמו "שבעה חטאים", "דלתות מסתובבות", "שייקספיר מאוהב", ולאחרונה בסדרת סרטי איירון מן והנוקמים.

מסתבר שמלבד קולנוע, לפלאטרו, כמו לחלק גדול משחקני הקולנוע, יש גם תחביבים אחרים. הכוכבת האמריקאית מנהלת בלוג מצליח, שבו היא בדרך כלל משתפת את עוקביה בטיפים שונים הקשורים לבריאות, כמו למשל אילו מאכלים כדאי לאכול, אילו שמנים כדאי למרוח על הגוף וגם איזה ביצים סיניות להכניס לווגינה.

עוד בנושא

אלא שבפוסט האחרון שהעלתה, הצליחה פאלטרו להפתיע עד מאוד את קוראיה, כשהציעה מספר טיפים לקיום סקס אנאלי מוצלח. פאלטרו נשאלה על הנושא על ידי אחד מגולשיה, וענתה כי "סקס אנאלי הפך כבר מזמן לעניין שבשגרה בחדר המיטות. אם סקס אנאלי מדליק אותך, אתה בכלל לא לבד".

פאלטרו הוסיפה: "אם אישה או גבר מעוניינים להתנסות במין אנאלי, הדבר הראשון שהם צריכים לעשות הוא לאמן את השריר שנמצא שם, כדי שיהיה רגוע דיו בזמן שאיבר מין זכרי חודר פנימה. זה דורש לא מעט תרגול. בנוסף, בניגוד לוואגינה "המספקת" חומר סיכה, בזמן סקס אנאלי יש להוסיף חומר סיכה כדי להקל את החדירה. בנוסף, לא כדאי לקיים סקס אנאלי בזמן שאתם שיכורים או תחת השפעת סמים".

וואלה! סלבס לא קיימה מעולם סקס אנאלי, כי היא לא מצאה מישהו שיהיה מוכן לשתף איתה פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully