וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה להיות סלב. זה לא מעניין אותי. זה נורא קשה לי"

2.4.2017 / 0:01

הרתיעה ממדורי הרכילות ("לא מעניין אותי להיות סלב"), המחשבות על השיר "תיאטרון רוסי" שאביתר בנאי כתב עליה לפני 20 שנה ("לא יכולתי שלא להעריך את השיר") והפחד מחשיפה ("לא מרגיש לי קשור"). לרגל הצגה חדשה ואלבום חדש, אפרת בן צור הגיעה לריאיון באולפן וואלה! NEWS

צילום מסך

עד שיוהן, המרצה המוערך באוניברסיטה, התאהב באחרת, היה ניתן לחשוב שחיי הנישואין שלו ושל מריאן כמעט אידיאלים. אלא שבמציאות, כמו גם במחזה "תמונות מחיי נישואין", מתגלה תמונה כואבת אחרת. תמונה זו ועוד שש תמונות נוספות מרכיבות את ההצגה החדשה שכתב אינגמר ברגמן. הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את השחקנית הראשית אפרת בן צור, המגלמת את מריאן, לשוחח על ההצגה, על מוזיקה, על הרתיעה מאירועי סלבס ואפילו על השיר "תיאטרון רוסי" שכתב לה לפני עשרים שנה בן זוגה דאז, אביתר בנאי.

"מריאן ננטשת, מושפלת, מוכה בצורה הכי קשה שאפשר", היא אומרת בהתייחסה לדמותה בהצגה. "שניהם לא מדברים מה קורה בתוך הקשר הזה שגוסס. הם מתקשים לראות את האמת. כל אחד יודע לשקר לעצמו בדרך אחרת".

איך התחברת אליה?

"זה מחזה מאוד אישי ומאוד אינטימי ופסיכולוגי, ואני חושבת שכמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו מזדהה עם אחת הדמויות. זה תפקיד שדורש משני השחקנים ליפול פנימה כמה שיותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבנתי שהוא לא שר את השיר יותר". בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

את שחקנית מאוד מוערכת ונדמה שאת בוחרת במודע לחמוק ממדורי רכילות והשקות. זו בחירה מודעת?

"כן".

את לא רוצה להיות סלב?

"זה לא מעניין אותי. זה נורא קשה לי. זה לא מרגיש לי נוח. לא מרגישה קשורה לזה".

אם היית משתפת פעולה עם התעשייה הזו, היית יכולה למלא את היכל התרבות למשל?

"יכול להיות. אני לא יודעת. אני מניחה שיש לזה איכשהו חלק. יש עולם שלם שדורש ממך חשיפה ולדבר על עצמך, וזה מאוד לא נעים לי. זה לא מרגיש לי קשור".

איך את רואה היום את השיר "תיאטרון רוסי" שאביתר בנאי כתב לך לפני 20 שנה?

"כששמעתי את השיר הזה בפעם הראשונה, אמרתי: 'מה זה? מה זה? למה לקלל ככה מישהו?', אבל לא יכולתי שלא להעריך את השיר. זו יצירת אמנות. אנחנו לא בוחנים יצירת אמנות כמו סיפור אישי, בגלל זה מדובר ביצירת אמנות. זה שיר יפה. הבנתי שהוא לא שר אותו היום".

צפו בווידאו למעלה בריאיון המלא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

המחזה "תמונות מחיי נישואין" - של תיאטרון גשר ותיאטרון הקאמרי - מגולל את סיפורם של יוהן, מרצה באוניברסיטה, אשר נוטש את אשתו מריאן ואת שתי בנותיהם לטובת אושר מדומה בחיקה של פאולה בת ה-23. המחזה עוקב אחר התפוררות התא המשפחתי ומתאר את הלם הפרידה. המחזה נכתב על ידי אינגמר ברגמן ותורגם על ידי גלעד קמחי ואיתי טיראן. טיראן מככב בתפקיד הראשי לצד אפרת בן צור. גלעד קמחי הוא ביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully