וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוצר ביקוש לעשות ששון בקטן": הצצה ראשונה לקו החדש של ששון קדם

29.3.2017 / 14:01

אחרי שנים של התמחות באופנה פיסולית במימדי אוברסייז, פותח המעצב הוותיק ליין חדש וחנות חדשה עם בגדים שמיועדים לקהל שרוצה את אותו הדבר - אבל קצת פחות בגדול. "הכי חשובה לי הנוחות. שלא יהיה מאמץ, שיהיה קל ללבישה, שהלקוחות ירצו לחזור אל הבגד"

קולקציית קיץ 2017 של המותג החדש בעיצוב ששון קדם אמה AMMA. רון קדמי,
פריטים שלא מתחנפים לגוף. הקו החדש AMMA לקיץ 2017/רון קדמי

אחרי שנים של התמחות באופנה פיסולית במימדי אוברסייז, פותח ששון קדם ליין חדש וחנות חדשה עם בגדים שמיועדים לקהל שרוצה את אותו הדבר - אבל קצת פחות בגדול. "אמה (עם קמץ קמץ) נולדה בעקבות ביקוש לעשות ששון בקטן", מספר המעצב הוותיק כשהוא מציג בפניי את הניו-בורן שלו בשבזי שבנווה צדק, ממש צמוד לפטיט דוריס שבבעלותו (יחד עם דורין אטיאס).

רק 25 שנים לקח לך להבין את זה?
"לוקח זמן להבין במדויק את הקוד הגנטי שלך. אני מתבשל עם הרעיון הרבה זמן. וגם מהרגע שנפלה ההחלטה חיכיתי שנה לחלל הספציפי הזה שמאוד רציתי. עשיתי כמה קפסולות לרזילי עם בגדים רזים יותר והחלטתי שאני עושה לזה בית מקדש".

מקדש?
"אני קורא למקומות שלי בית כנסת לבגדים, ככה אני מראה את הרצינות שלי. לא מעניין אותי יפה לא יפה. מעניין נכון לי או לא נכון לי".

מה זה נכון לי?
"אחרי כל כך הרבה שנים אני יודע מה שייך שלי. אני כבר לא מתבלבל. אין אצלי לייקרות צבעוניות. ששון קדם זה כבר שפה, יש לי אינטימיות עם הלקוחות. היום אי אפשר ליצור בלי שפה. אני תמיד אומר למעצבים צעירים - גם אם זה לא הולך צריך להתעקש. אם אתה עושה מהקרביים זה בסוף יצליח. זו המנטרה שלי".

קולקציית קיץ 2017 של המותג החדש בעיצוב ששון קדם אמה AMMA. רון קדמי,
"לוקח זמן להבין במדויק את הקוד הגנטי שלך. אני מתבשל עם הרעיון הרבה זמן"/רון קדמי

כמו הקו הוותיק, גם פה ניתן להבחין בפריטים שלא מתחנפים לגוף. הסקס-אפיל נובע מהדיאלוג וההרמוניה שמתקיימים בין הלובשת לבגד עצמו. פריטים לדוגמא: שמלת מקסי בגזרת איי התפורה מ-8.2 מטרים של כותנה, חליפה של קימונו המתחבר למכנסי דייגים בדפוס פפיטה, גלביית איי ענקית מבד טאפט יפני במראה נייר לבן, שמלת לונה-פארק מלאת קפלים ומלמלות, גם היא בצללית איי, ושמלת חולצה גברית עם כיס מלבני שיורד נמוך מתחת לשרוך הקשירה.

קדם מעיד שהעניין שלו בעיצוב מתרכז לא פעם במתח שבין פערים, למשל בין חלק קדמי עמוס וגב נקי, בין חיבורי טקסטורות של כותנה וטפט או בניית גזרה ממשולשים שיחד מניבים עודפי בד. אחד הפריטים המוצלחים היא שמלת טי שירט ענקית מטול שחור ושקוף שאפשר ללבוש מעל כל דבר כמעט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קולקציית קיץ 2017 של המותג החדש בעיצוב ששון קדם אמה AMMA. רון קדמי,
הסקס-אפיל נובע מהדיאלוג וההרמוניה שמתקיימים בין הלובשת לבגד עצמו/רון קדמי

הצבעוניות הפרקטית משתלבת מצוין עם משחקי הנפחים ונעה על גווני שחור, בז', חאקי, כחול כהה, אפור, לבן ופסים כחולים בווריאציות משתנות.

למה השם אמה (AMMA)?
"השם זה פשוט שרבוט של הגרפיקה שהשתגעתי ממנו".

את הקסם הוא מסכם בשאנטיות האופיינית לו: "הכי חשובה לי הנוחות, הבית. שלא יהיה מאמץ, שיהיה קל ללבישה. מבחינתי בגדים הם כמו כשקונים כוסות הביתה. השייכות, שלקוחות ירצו לחזור לבגד, כי הוא פס הקול של הגוף. אני רוצה שאנשים ישירו את הבגדים שלי כמו במחזמר קטן".

טווח מחירים: 190-2,500 שקלים. להשיג ברחוב שבזי 28, נווה צדק, תל אביב.

קולקציית קיץ 2017 של המותג החדש בעיצוב ששון קדם אמה AMMA. רון קדמי,
?אני קורא למקומות שלי בית כנסת לבגדים, ככה אני מראה את הרצינות שלי"/רון קדמי
קולקציית קיץ 2017 של המותג החדש בעיצוב ששון קדם אמה AMMA. רון קדמי,
הצבעוניות הפרקטית משתלבת מצוין עם משחקי הנפחים/רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully