וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א השעתה את ליאונל מסי מארבעה משחקים, יחמיץ את בוליביה

כוכב האלביסלסטה ספג עונש כבד בעקבות הקללות לעבר הקוון בניצחון על צ'ילה והוא לא יורשה ליטול חלק במפגש בלה פאס (23:00). מסי יוכל לחזור לנבחרת רק במחזור האחרון של המוקדמות

רויטרס

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מסי במדי ברצלונה

ועדת המשמעת של פיפ"א הודיעה הערב (שלישי) כי ליאונל מסי, כוכב נבחרת ארגנטינה, הושעה מארבעה משחקים רשמיים של נבחרתו, זאת בעקבות הקללות שסינן לעבר קוון המשחק בניצחון של האלביסלסטה 0:1 על צ'ילה בשבוע שעבר.

מסי, שגם נקנס ב-10,000 פרנק שוויצרי, לא יורשה ליטול חלק במשחק של ארגנטינה הערב מול בוליביה (23:00) ויחמיץ גם את המפגשים של ארגנטינה מול אורוגוואי (בחוץ, 31/8), ונצואלה (בבית, 5/9) ופרו (בבית, 5/10). הוא יוכל לשחק במחזור האחרון של המוקדמות בדרום אמריקה, מול אקוודור בחוץ (10/10).

בתום 13 מחזורים, ארגנטינה, סגנית אלופת העולם, מדורגת במקום השלישי בבית הדרום אמריקני, אך מקדימה רק בשתי נקודות את צ'ילה, שנמצאת במקום השישי ממנו לא עולים אפילו לשלב הפלייאוף.

יש לציין, כי ההבדל במאזנם של הארגנטינאים בקמפיין הנוכחי כאשר מסי משחק וכאשר הוא נעדר הוא עצום, ומדובר בערך באותה כמות משחקים (6 איתו, 7 בלעדיו). עם הפרעוש, השיגה האלביסלסטה 15 נקודות מ-18 אפשריות (83.3 אחוזי הצלחה), בלעדיו אחוזי ההצלחה צונחים ל-14.3 בלבד (7 נקודות מ-21). מעניין יהיה לראות ואם וכיצד יצליחו השחקנים של אדגרדו באוסה להתמודד בלי מסי.

התקרית לא צוינה בדוח השיפוט המקורי, אולם התווספה לאחר מכן כנספח לדוח. על פי הדיווח שהועבר להתאחדות הדרום אמריקאית, מסי צעק לעבר הקוון "תזדיין, אמא שלך זונה", התקרב לעברו בצורה מאיימת ובסיום המשחק גם סירב ללחוץ את ידו.

עוד בנבחרת ארגנטינה: המאמן אדגרדו באוסה מתכוון להוציא במפתיע את סרחיו אגוארו מההרכב לקראת המשחק בלה פאס. חלוץ מנצ'סטר סיטי אמור היה לפתוח על חשבונו של גונסאלו היגואין שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, אולם המאמן החליט שלא לעשות בו שימוש.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
עצבני. מסי יורד מכר הדשא אחרי הניצחון על צ'ילה/AP

ההחלטה המלאה של פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully