וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אזקיאל אנדואסל שוחרר

החלוץ סיים את דרכו במועדון בתום ועדת משמעת שנערכה לו, לאחר שאיחר לנסיעה של הקבוצה לסכנין, דיבר בצורה לא נאותה לחבריו וגם לקורצקי. אנדואסל כבש שער בחמש הופעות בליגת העל בשורות האדומים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

החלוץ אזקיאל אנדואסל שוחרר היום (רביעי) מהפועל תל אביב בתום ועדת משמעת שנערכה לו, לאחר שאיחר לנסיעה של הקבוצה לסכנין, דיבר בצורה לא נאותה לחבריו וגם למאמן מנחם קורצקי.

"בתום ועדת המשמעת שנערכה לחלוץ איזיקיאל אנדואסל, החליטה הנהלת הפועל תל אביב להתיר את חוזהו של השחקן והוא שוחרר מהמועדון", נכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה. "הנהלת המועדון מבהירה כי לא תעבור על סדר היום על הפרות משמעת והתנהגות בלתי הולמת של שחקן כלשהו כלפי המועדון, מאמנו וחבריו לקבוצה".

אנדואסל, קפטן נבחרת צ'אד בן ה-28 שהגיע להפועל תל אביב מעירוני קרית שמונה, כבש עד כה שער אחד (נגד אשדוד) בחמישה משחקים במדים האדומים. אמש הוא הוחלף בדקה ה-71 על ידי שחר הירש, וירד מכר הדשא בכעס אותו לא ניסה להסתיר. קורצקי שוב בחר להתעלם. "אסור ששחקנים יעשו פה מה שהם רוצים, בטח במצב שלנו", אמרו בקבוצה. בהפועל טוענים כי אנדואסל הגיע לקבוצה בגלל הקרבה של קורצקי לאסי דומב, המייצג את השחקן.

עוד בנושא

אזקיאל אנדואסל הושעה עד להעמדתו לוועדת משמעת
כשלא מבקיעים, יורדים: מאזן הכיבושים הגרוע של מנחם קורצקי
קורצקי: "אנשים איבדו פרופורציות, מזל שבפירוק לא האשימו אותי"

שחקן הפועל תל אביב אזקיאל אנדואסל בורח משחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ברני ארדוב
סיים את דרכו בקבוצה. אנדואסל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully