וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל ארבעה חודשים בלבד: מת גור דובי הקוטב בגן החיות בברלין

7.3.2017 / 22:09

זמן קצר לאחר שנחשף לציבור, לקה דב הקוטב פריץ בזיהום בכבד, שהוביל למותו בתוך 12 שעות בלבד. בגן החיות בברלין ביכו על מותו: "נותרנו ללא מילים, לא הייתה לנו אפשרות לעזור לו"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

דב הקוטב פריץ מת היום (שלישי) בגן החיות בברלין כשהוא בן ארבעה חודשים בלבד, בעקבות זיהום בכבד. "נותרנו ללא מילים, זה עצוב ומדכא מאוד", אמר מנהל גן החיות "טירפארק", אנדרס קנייריים. "מדהים איך הדב הקטן שבה אותנו בקסמיו. זה מאוד קשה שלא היה באפשרותנו לעזור לו. הזיהום התפשט בתוך 12 שעות בלבד".

עם הולדתו, ההתרגשות בגן החיות הייתה בשיאה, ועובדיו ומנהליו התאספו לבדיקה הרפואית של הגור, כשהיה בן עשרה שבועות בלבד. צוות הווטרינרים והמטפלים של "טירפארק" מדדו, שקלו ובדקו את פריץ, כשסדקים במצבו הבריאותי טרם התגלו.

"הוא שוקל כארבעה וחצי קילוגרמים, שזה טוב מאוד", אמר קנייריים. שמו נקבע בתחרות שערכו תחנת רדיו ועיתונים מקומיים, שביקשו את עזרת הציבור בבחירת שם לגור הקטן.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשות נתניהו: חוקרי יאח"ה יגבו בימים הקרובים עדויות חדשות בארה"ב
"הולכים לעשות מנגל": התיעוד האחרון של הצעירים שנרצחו בנתניה
גל שישי מתחילת השנה: שיחות איומים למרכזים יהודיים בארה"ב

דב הקוטב פריץ מת בגן החיות בברלין בעקבות זיהום בכבד. רויטרס
נחשב ליורשו של דב הקוטב קנוט. פריץ/רויטרס

פריץ הצעיר נחשב ליורשו של דב הקוטב קנוט, שהתפרסם בגן החיות בברלין לאחר שגודל על ידי עובדי המקום משום שאמו דחתה אותו. קנוט, שנמצא מת בבריכה שבכלובו בשנת 2011, היה בן ארבע במותו.

דובי קוטב מסוגלים להגיע לגיל ממוצע של 30 בתנאי שבי. קנוט התפרסם מעט לאחר לידתו ב-2006. שנה לאחר מכן הוא סייע לגן החיות לייצר הכנסות של יותר מחמישה מיליון אירו ממכירת כרטיסים ומוצרים נלווים הנושאים את שמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דב הקוטב פריץ מת בגן החיות בברלין בעקבות זיהום בכבד. רויטרס
"מדהים איך הדב הקטן שבה אותנו בקסמיו"/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully