וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון רמדה חדרה ייפתח עוד לפני פסח. כמה יעלה לילה?

5.3.2017 / 10:12

180 סוויטות, 22 קומות ולוקיישן אחד מנצח: מלון רמדה חדרה, המלון הראשון בעיר, יפתח בקרוב לאחר דחיית ערעור תושבי כפר הים שהתנגדו לו. מנהל המלון: "אנחנו מכינים לעם ישראל את הפנינה החדשה על חוף הים בחדרה". כמה יעלה לילה?

מלון רמדה חדרה כפר הים. צילום: איתמר רותם, מערכת וואלה! NEWS
בסוף המאבק הצליח. חוף מפרץ בנימין ממלון רמדה חדרה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איתמר רותם

מלון רמדה חדרה, המלון הראשון בעיר הוותיקה בצפון השרון, יפתח בעוד כשבועיים, לקראת חג הפסח, וזאת לאחר מאבקים משפטיים ארוכים. לאחר דיון של ועדת הערר לתכנון ובנייה מחוז חיפה בסוף השבוע, החליטה הוועדה לדחות את טענות תושבי כפר הים, הגרים בסמוך למלון, בנוגע להיתר החדש של המלון וקבעה כי ניתן לפתוח אותו.

המלון יפתח שעריו באופן רשמי בעוד כשבועיים. בתקופת החג ובמשך חודש אפריל, הוזמנו כל החדרים במלון לרבות עריכת סדר הפסח במלון.

"רמדה חדרה", שבבעלות החברות אמירי גן ואספן גרופ, צפוי להיות המלון הגדול ביותר שייפתח בישראל בשנה הקרובה. המלון כולל כ-180 סוויטות ומתנשא לגובה 22 קומות. מחירי החדרים בתקופה פסח הקרובה עומדים על 2,200 שקלים ללילה לזוג בסוויטה, כולל ארוחת בוקר. אבל כדאי שתוותרו כבר מעכשיו, היות וכל החדרים כבר הוזמנו. עם זאת, מחירי הרצה בעיצומם (עד סוף מרץ), ועל לילה זוגי באמצע השבוע תשלמו 600 שקלים עם ארוחת בוקר, ולילה בסופ"ש יעלה 1,000 שקלים לזוג חצי פנסיון.

המלון יתפרס על שטח של 16 אלף מ"ר ויוקם בו גם מרכז כנסים של כ-1,400 מ"ר. בנוסף, יכלול המלון מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה פינית, ג'קוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל. למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שיט, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדיג. הקומה ה-22 של המלון תוכננה כקומת אירועים וכנסים. הקומה המחופה בקירות זכוכית משקיפה לנוף פנורמי מרהיב לים מהרצליה ועד חיפה.

מלון רמדה חדרה כפר הים. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
המרפסת הגדולה של גן האירועים במלון, הצופה לים/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
מלון רמדה חדרה כפר הים. צילום: איתמר רותם, מערכת וואלה! NEWS
מלון רמדה חדרה, ומצדדיו כפר הים/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איתמר רותם

מנהל המלון: "אתר תיירות נפלא שאין כמוהו בישראל"

המאבק על המלון הראשון בחדרה הגיע ,כזכור, לכותלי בית המשפט המחוזי בחיפה. בצד התומכים להקמת המלון היו כמעט כולם - עובדי המלון שיצאו במחאה על פיטוריהם הצפויים שנייה לפני תחילת החגים ופתיחתו החגיגית של המלון, הרשות המקומית, משרד התיירות, התאחדות המלונות וכמובן לא מעט מתושבי העיר. בצד המתנגד תושבי כפר הים שטענו כי המלון נבנה בחריגות מהיתר הבנייה שניתן לו.

בדיון סוער בבית המשפט, כשבחוץ מפגינים העובדים, החליט בית המשפט המחוזי בחיפה בחודש ספטמבר האחרון לא להתערב בהחלטת וועדת הערר המחוזית והחזיר את הדיון על ההיתר לוועדת המקומית לתכנון ובנייה. הוועדה דנה בהיתר הבנייה, כולל ההקלות שנדרש המלון לסדר, ואישרה את היתר הבנייה החדש לחברות אמירי גן ואספן גרופ.

תושבי כפר הים ענו גם לגבי ההיתר החדש והגישו ערעור לוועדת הערר המחוזית. בסוף השבוע דחתה ועדת הערר המחוזית כמעט את כל טענות תושבי כפר הים ואישרה סופית את פתיחתו של המלון. ועדת הערר אף התייחסה בכובד ראש לעובדה שדיירי הכפר הפכו את דירות הנופש שלהם הסמוכות למלון לדירות מגורים, וקבעה מפורשות שהדירות הינן דירות נופש על פי החוק וכך צריך להתייחס אליהן.

יו"ר אספן גיא פרג, מסר: "אנו גאים להיות החלוצים בהבאת בשורת התיירות לחדרה והסביבה ולפתוח בעיר לראשונה את מלון רמדה, שהינו חלק מרשת מלונות היוקרה מהמובילים בעולם. אנו בטוחים כי המלון יהווה מוקד משיכה לתיירים רבים, כמו גם יהווה תרומה משמעותית לתנופתה ולשגשוגה של העיר".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "פתיחת המלון היא יום חג לעיר חדרה בכל ההיבטים. עיריית חדרה תמשיך לפתח את התיירות בעיר. בחודשים הקרובים יסתיימו עבודות הקמת הטיילת הצמודה למלון רמדה והאזור כולו יהיה אחד היפים בארץ".

משה זנד מנהל מלון רמדה חדרה: "אנו שמחים על החלטת ועדת הערר לפתוח את המלון. אנו מכינים אותו לעם ישראל ומקווים שיבוא בהמוניו לראות את הפנינה החדשה שקמה על חוף הים בחדרה, רק חצי שעה מתל אביב. זהו אתר תיירות נפלא שאין כמוהו בישראל".

מלון רמדה חדרה כפר הים. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
22 קומות, 180 סוויטות. מלון רמדה חדרה/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
מלון רמדה חדרה כפר הים. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
אולם האירועים במלון/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully