וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לילה כלכלי" יורדת, העובדים דווקא נשארים

28.2.2017 / 16:12

הלילה, לאחר 8 שנים, תרד מהמסך התוכנית "לילה כלכלי". המגיש גדי סוקניק ימשיך לעבוד בערוץ 10 ויגיש את "המטה המרכזי". ומה באשר לשאר חברי המערכת? וואלה ברנז'ה חיברה את השברים

ערוץ 10 – בית הורד. דרור עינב, עיבוד תמונה
ערוץ 10 – בית הורד/עיבוד תמונה, דרור עינב

הלילה, לאחר 8 שנים באוויר, תרד מהמסך התוכנית "לילה כלכלי". גדי סוקניק - שהגיש את התוכנית בשנים האחרונות והחליף את דב גיל-הר, שהגיש אותה מאז עזיבתו של שרון גל - ימשיך לעבוד בערוץ 10 ויגיש את "המטה המרכזי" המשודרת בימי שבת. ומה באשר לשאר חברי המערכת?

לוואלה ברנז'ה נודע כי העורך של "לילה כלכלי", רועי ברק, יערוך את הפרק הכלכלי המורחב של "היום שהיה" – שיחליף את המהדורה הכלכלית של חדשות 10. עורכת המשנה של "לילה כלכלי", נעמה יבין, תעבור לתוכנית "הכל כלול". בנוסף לכך, שני התחקירנים של התוכנית, נסי בכר ובר לוי, יעברו למערכת "היום שהיה".

עוד נודע כי כתבת הטכנולוגיה מעיין פרילוק עוברת לקשת ותשתלב בתוכניות "חי בלילה" ו"חדשות האוכל". בנוסף לכך, פרילוק תצטרף לפרוייקטים אחרים בזכיינית ערוץ 2.

במכתב פרידה ששלחה פרילוק לעובדי ערוץ 10 היא כתבה: 'ככל שהגבינה חשובה לך יותר, כך אתה רוצה יותר להחזיק בה', אמר ספנסר ג'ונסון וצדק כל כך. ואני מאוד אהבתי את הגבינה שלי. אהבתי גם את מקרר הגבינות, שנתן לנו בית במהלך כל השנים. הגבינה עברה המון שינויים ככל שעבר הזמן, חלקים מהגבינה מצאתי לפני כמה ימים ב"אח הגדול". שפשפתי את עיני כלא מאמינה - מה לגבינות ולתכניות ריאליטי??...האייטמים שעשיתי שימחו אותי, ריגשו אותי ומילאו אותי גאווה. התכנית ידעה עליות, מורדות, והמון המון עזיבות, ואני נותרתי העכבר האחרון שנאמן לגבינה שלו".

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully