וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקה, ריאליטי ו-2 תינוקות חדשים: צביקה פיק מדבר על הכול

בת אל בלן

28.2.2017 / 0:03

המאסטרו הגיע ל"יום כיף" עם בת אל בלן ודיבר חופשי: על הקהל ("ילדים קטנים באים להופעות ושרים את 'שיר הפריחה'"), על מוזיקה ("הקהל רק גדל") על ריאליטי ("לא מעוניין כרגע") ועל שני התינוקות הטריים שלו ("אני מעורב בצורה בלתי רגילה"). ריאיון לא שגרתי

צביקה פיק, "יום כיף"/צילום: עידו שחם | עריכה: נועה לוי

קשה להסתובב עם צביקה פיק בקניון. מכל עבר ניגשים אליו אנשים ומבקשים תמונה: אחד מבקש שיצלם ברכה ל"צוות שחף" בצבא, שני דורש סלפי, ושלישית מצלמת אותו מברך את האחיין לרגל יום הולדתו השלישי. וכך, על מנת לתפוס קצת זמן איכות עם המוזיקאי, תפסנו אותו לשיחה צפופה באחת מחנויות הספורט בקניון עזריאלי בתל אביב, שם – בין כדרור לנגיחה, בין נעילת נעלי ספורט ללבישת חולצת ריצה, בין בחינת ג'קט ספורטיבי למכנסי ריצה – שוחחנו איתו על הדברים המעניינים באמת.

בריאיון יוצא דופן עם בת אל בלן, הרשה לעצמו המאסטרו לפתוח את הלב ולדבר על מוזיקה ("הקהל רק הולך וגדל"), על תכניות עתידיות ("אשמח לשתף פעולה עם ריטה, עם שלמה ארצי, עם פוליקר"), על הקהל ("הכי מצחיק זה לראות את הילדים הקטנים שמגיעים להופעות ושרים את 'שיר הפריחה' כאילו זה שיר שיצא הרגע"), על טוקבקים ("לא קורא"), על ריאליטי ("לא מעוניין כרגע") ועל שני התינוקות הטריים שלו ("אני מעורב בצורה בלתי רגילה").

צפו למעלה בריאיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully