וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החדש של תיאטרון באר שבע: אורן אהרוני

26.2.2017 / 12:47

אהרוני, ששימש ב-11 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של התיאטרון, נבחר על ידי ועדת האיתור של המוסד לכהן בתפקיד. אהרוני יחליף את שמוליק יפרח שעוזב לטובת משרת מנכ"ל תיאטרון הקאמרי

אורן אהרוני. דיאגו מיטלברג,
המנכ"ל החדש, אורן אהרוני/דיאגו מיטלברג

ועדת האיתור של תיאטרון באר שבע הודיעה היום (ראשון) על בחירת אורן אהרוני לתפקיד מנכ"ל התיאטרון במקומו של שמוליק יפרח. הוועדה מסרה כי בחרה לתפקיד את אהרוני, ששימש ב-11 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של התיאטרון, מבין כ-15 מועמדים.

מדובר בשינוי ארגוני עבור התיאטרון, שיצור הפרדה בין תפקיד המנכ"ל והמנהל האמנותי. אהרוני ישמש כאמור בתפקיד המנכ"ל, כשאת תפקיד המנהל האמנותי ימלא באופן בלעדי רפי ניב, שעד כה שימש כמנהל אמנותי שותף. אהרוני בן ה-47 הוא יליד באר שבע, בעל תואר ראשון בניהול עסקי ומשאבי אנוש, ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. את תחילת דרכו בתיאטרון התחיל ב-2006, כאשר נקרא לשמש במשרה על ידי רוביק דנילוביץ', סגן ראש העירייה דאז.

אהרוני יחליף בתפקיד את שמוליק יפרח, שמונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, במקומו של נעם סמל - מינוי שזכה לתמיכה נמרצת מצד שרת התרבות מירי רגב. יפרח נכנס לתפקיד המנכ"ל והמנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע ב-2010, כשהחליף את נתן דטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully