וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: קייט מידלטון מפגינה את כישורי הסנוקר שלה

23.2.2017 / 12:11

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (חמישי) בתדרוך לכתבים באוסטרליה להתפתחויות בחקירת אירועי אום אל-חיראן, לפיהן מסתמן כי לא היה אירוע טרור. "בדקתי שלוש פעמים עם המשטרה לפני שהצטרפתי לאמירות על הפיגוע. צריך להמתין ולבדוק את המקרה ולהגיע לחקר האמת. אם הייתה טעות יהיה צריך לומר שטעינו אבל אני אמתין לדוח רשמי", אמר נתניהו.

מוקדם יותר היום, מסר השר לביטחון הפנים גלעד ארדן דברים דומים. "אם יתברר שלא היה מדובר בפיגוע, אז ודאי שצריך גם להתנצל בפני בני משפחתו", אמר ארדן, בהתייחס למשפחתו של יעקוב אבו אל-קיעאן, שיוחסו לו מעשי טרור וחברות בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

בית המשפט האריך היום את מעצרו של נדב סלע, תושב מגדל החשוד ברצח אשתו, ילדיו, ובנו של שכנו, בשלושה ימים. חוות הדעת הפסיכיאטרית שלו הסתיימה וטרם הוגשה לבית המשפט.

כוחות הביטחון של עיראק הפועלים נגד דאעש במערב מוסול פרצו היום לנמל התעופה המרכזי בעיר ולבסיס צבאי סמוך. "עניין של זמן קצר עד שנשתלט על האזור", אמר דובר הכוחות.

הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון הגיע לביקור במרכז של עמותה הפועלת למען ילדים נזקקים והפגינה את כישורי הסנוקר שלה. הדוכסית התקבלה בחום על ידי הילדים, ביצועים מרשימים על השולחן עם זאת, היא לא הראתה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום. מחר – נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully