וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: לארי סנדרס נחת בקליבלנד, לו וויליאמס עבר מהלייקרס ליוסטון

טריידים ב-NBA: הסנטר שלא שיחק שנתיים צפוי להצטרף לאלופה. לו וויליאמס הוותיק חובר לקו האחורי הנפיץ של הרוקטס, שהעבירו תמורתו את קורי ברואר ובחירת סיבוב ראשון. יוטה מנסה להחזיר את דרון וויליאמס

שחקן מילווקי באקס לארי סנדרס. AP
יהיה מעניין. סנדרס/AP

קליבלנד צפויה לצרף את לארי סנדרס, שנחת הלילה (רביעי) בעיר ועשוי לחתום בשורות האלופה. סנדרס, שלא שיחק מאז עונת 2014/15, העלה תמונות ברשתות החברתיות כשהוא בדרך לקליבלנד, בדרכו לקאבס. על פי הדיווחים בארה"ב, הקאבס מחפשים שחקן גבוה שיהיה דומיננטי בצבע ויוכל לחסום.

סנדרס, שעבר קריירה קצרה וסוערת, מלאה בעליות וירידות, רשם ממוצע של 1.8 חסימות למשחק בחמש העונות שלו במילווקי. הסנטר/פאוור פורוורד (2.11 מ') רק בן 28, אבל כבר הספיק לפרוש אחרי שהוא מבקר בחריפות את מדיניות הסמים של הליגה, והתאשפז במוסדות רפואיים שונים בניסיון לטפל בהתקפי חרדה ודיכאונות.

לפעמים אני משחק כדורסל: למה לארי סנדרס עזב את ה-NBA בגיל 26?

לו וויליאמס לוס אנג'לס לייקרס מול ארון ברוקס אינדיאנה פייסרס. AP
עוד כוח אש מהספסל. לו וויליאמס/AP

עוד טרייד משמעותי ב-NBA: שעות ספורות אחרי הזעזוע בהנהלה ומינויו של מג'יק ג'ונסון לנשיא לענייני כדורסל, הלייקרס העבירו את לו וויליאמס ליוסטון תמורת קורי ברואר ובחירת סיבוב ראשון בלתי מוגנת. בכך הרוקטס קיבלו את מה שחיפשו זמן רב בדמות סקורר אמין ומוכח מהספסל, עם ניסיון רב. וויליאמס מילא את תפקיד הסקורר המחליף בהצלחה בשנים האחרונות, וזכה ב-2015 בתואר השחקן השישי של העונה. לרוקטס יש מועמד משלה לשחקן השישי של העונה, האלוף הטרי של תחרות השלשות באולסטאר אריק גורדון, וכעת התווסף לה עוד כוח אש מהספסל.

על פי ESPN, מג'יק ג'ונסון היה זה שניהל את המגעים עם יוסטון על אף שנכנס לתפקיד כמה שעות קודם לכן. ללייקרס היו שלל הצעות על וויליאמס, שמסיים חוזה בקיץ, והם בעיקר קיוו שיוכלו לקבל תמורתו עסקה שכוללת בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, מה שאכן קרה לבסוף.

וויליאמס אמור להיות תוספת משמעותית לרוקטס. הגארד בן ה-30 נמצא בעיצומה של עונת שיא בקריירה, בה הוא מעמיד ממוצעים של 18.6 נקודות למשחק ומוביל את ה-NBA כולה בנקודות מהספסל. מנגד, ברואר היה מופתע מהמעבר ל-LA, ואמר ש"אם הייתי קולע העונה באחוזים הרגילים שלי, כנראה שהייתי נשאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דרון וויליאמס, דאלאס מאבריקס, מול רייג'ון רונדו, שיקגו בולס. AP
יחזור לסולק לייק סיטי? דרון וויליאמס/AP

עוד שמועות מרחבי הליגה (יומיים לטרייד דדליין)

* יוטה מנסה להחזיר את דרון וויליאמס, שרשם במדיה את עונות השיא שלו בקריירה. על פי ESPN הג'אז כבר פנו למאבס, שמצידם דורשים עסקת חבילה שבמסגרתה יעבירו אליהם לא רק את וויליאמס, אלא גם את אנדרו בוגוט.

* אינדיאנה פנתה לפילדלפיה כדי לנסות להעביר אליה את ג'אליל אוקפור, שהיה אמור לעבור לניו אורלינס לפני שהמגעים עם סקרמנטו על דמרקוס קאזינס הבשילו. עדיין לא ברור מה הסיקסרס ידרשו תמורתו.

* למרות הדיווחים אמש על מגעים בין בוסטון לקליפרס לטרייד על בלייק גריפין, נראה שהפאוור פורוורד המצטיין יישאר לבסוף בעיר המלאכים. הקליפרס לא משוכנעים שהם רוצים לוותר על גריפין בשלב זה, כך על פי ESPN.

* וושיננגטון מביעה עניין בפורוורד מינסוטה שבאז מוחמד, ומנסה להעביר אותו אליה תמורת בחירת דראפט.

עדכון ראשון: 15:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully