וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על החיילים: אלי לוי נשאר בחדשות 10

20.2.2017 / 15:42

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שיחה עם מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז - לוי החליט להישאר בתפקידו ולא להצטרף לערוץ 20. הוא ימשיך לשמש ככתב חדשות 10 בצפון - ובנוסף ייסקר את תחום הגנת הסביבה ויצטרף למערכת סדרות הכתבות במהדורה המרכזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשאר בבית. אלי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלי לוי, כתב חדשות 10 בחיפה ובצפון, ימשיך בתפקידו בחדשות 10 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחר שיחה עם מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, לוי החליט להישאר בתפקידו ולא להצטרף למערכת החדשות של ערוץ 20. בנוסף לסיקור אזור הצפון, הוא ייסקר מעתה גם את תחום הגנת הסביבה, ויצטרף למערכת סדרות הכתבות במהדורה המרכזית.

לוי סיקר עבור חדשות 10, בין היתר, את האסון בכרמל, השבת גלעד שליט, מבצע "צוק איתן" ושריפת הענק בחיפה. הוא זכה בשנה האחרונה בפרס בכנס אילת לעיתונות, ובשנת 2006 בפרס ע"ש העיתונאי מארק ביאנו ז"ל על סיקור מלחמת לבנון השנייה. בין חשיפותיו: עדות המתלוננת נגד תא"ל אופק בוכריס, חשיפת הקלטת מוקד 100 בפרשת המחבל נשאת מלחם, אוטובוס הילדים הסורים המטופלים בישראל, ופרשת התפרצות הסרטן ביישובי חוף כרמל.

יוכפז אישר את הפרטים ומסר: "שמח מאוד שאלי, מכתבי השטח הבולטים שלנו, נשאר בחדשות 10. אין כמו בבית".

לוי: "אני מודה למנכ"ל ערוץ 20, אבי בר, שנתן בי אמון, קיבל והבין את ההחלטה שלי להישאר בבית, בחדשות 10. שמח וגאה לסקר מעתה את תחום הגנת הסביבה. מודה לרעייתי, רינת, שתמכה בי בקבלת ההחלטה, ומבקש להודות מכל הלב – ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז ואמנון ברקאי על האמון והרצון שנמשיך לעבוד יחד עוד שנים ארוכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully