וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוריה למפל מועמדת מובילה להגשת המהדורה המרכזית של התאגיד

12.2.2017 / 14:02

פרסום ראשון: המירוץ למשרת מגיש המהדורה המרכזית של התאגיד מתחמם. לוואלה ברנז'ה נודע כי לצד גאולה אבן - מגישת "חדשות הלילה" של חדשות 2 דוריה למפל היא מועמדת בולטת לתפקיד

לאחר שפורסם בשבוע שעבר בוואלה ברנז'ה שגאולה אבן היא מועמדת בולטת להגשת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור, היום (ראשון) נודע שגם דוריה למפל היא מועמדת בולטת לתפקיד - ולא מן הנמנע ששתיהן אף יחלקו בו. על פי גורם בכיר בתאגיד, ב"כאן" מעוניינים בלמפל, ואף היא מעוניינת בתפקיד. כיום למפל בחופשת לידה, לאחר שהגישה בשנים האחרונות את מהדורת "חדשות הלילה" בערוץ 2.

לאחרונה ויתרה זכיינית קשת על המהדורה הלילית של חדשות 2, ורק רשת משדרת כיום את "תוכנית הלילה" עם צמד מגישים מתחלף. זאת לאחר שגם המגיש לצידה של למפל, ליאור פרידמן, פרש ביולי לטובת פרטנר, שם הוא משמש כמנהל ועורך במיזם הטלוויזיה של החברה.

למפל הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 בשנת 2011, ושימשה בהתחלה כמבזקנית. לפני כן, היא הגישה את המהדורה של חדשות HOT במרכז, ובמקביל שימשה כעורכת המשנה של המהדורה. בעבר הייתה למפל סגנית ראש מערכת החדשות של וואלה! ועורכת וואלה! סלבס.

בכל מקרה, מי שייבחר את המגיש למהדורה יהיה מנהל חטיבת החדשות של התאגיד – שטרם נבחר. למכרז לתפקיד ניגשו כ-15 מועמדים, ובשבוע שעבר נערך סבב הראיונות למשרה. כיום משמש בתפקיד באופן זמני סמנכ"ל הדיגיטל אלעד טנא. בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד גייס את עורך המשנה של חדשות 2 ועורך "בוקר טוב ישראל" בגל"צ, עילי לוין, לתפקיד עורך המהדורה המרכזית. בתאגיד רוצים להכין מהדורה שונה מחדשות 2 ו-10, כשאחת האופציות היא מהדורה שתוקדש בעיקר לפרק המגזיני, או מהדורה שהאג'נדה שלה תיקבע בהתאם למגיש שייבחר.

בתאגיד סירבו להגיב. למפל בחרה שלא להגיב.

עוד על הפרק: חיזוק הדיגיטל

בתוך כך, חודשים סופרים לפני ההקמה - תאגיד השידור מפרסם היום קול קורא לקבלת הצעות להפקות ותוכן דיגיטלי. בהודעת התאגיד נכתב כי "המוצרים המוצעים נדרשים להיות מותאמים לפעילות דיגיטלית מכל סוג שהוא, לרבות מובייל, אפליקציות, פעילות בדסקטופ, רשתות חברתיות וכיו"ב. ההצעות יכולות לכלול פעילות אינטראקטיבית, סדרות רשת, סדרות אנימציה, תוכן בפורמט של °360,מיני סייט, אפליקציה ייעודית ועוד".

"'כאן - תאגיד השידור' רואה בתחום הדיגיטל כמרכיב מרכזי בפעילותו של התאגיד כגוף שידור מוביל, חדשני ומקורי. כבר כיום פעילות הדיגיטל של תאגיד השידור בולטת מאוד ברשתות החברתיות עם דף פייסבוק פעיל ו-95 אלף עוקבים, אתר אינטרנט חדש המציע האזנה לשבע תחנות רדיו אינטרנטיות ופלטפורמה לפודקאסטים" - לשון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully