וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בברזיל: פאב מלו נמצא מת בביתו, ככל הנראה מהתקף לב

הסנטר בן ה-26, שנבחר על ידי בוסטון בסיבוב הראשון ב-2012 ונפלט לפני שלוש שנים מה-NBA, נמצא מת בביתו שבברזיל על ידי אימו. ג'ים ביהיים ופול פירס המומים: "לא ייאמן, בלתי אפשרי לעכל"

טרגדיה בברזיל: פאב מלו בן ה-26, שחקן בוסטון סלטיקס ומכלללת סירקיוז לשעבר, נמצא הלילה (בין שבת לראשון) מת בביתו במינאס גראיס. אימו, שגילתה את הגופה, סיפרה הבוקר כי סיבת המוות עדיין לא ידועה, אם כי על פי הערכות ראשוניות נראה שמלו קיבל התקף לב בשנתו. "אנחנו עדיין לא בטוחים מה הסיבה לטרגדיה הזאת, אבל עדיין לא מעכלים. זה אסון", אמרה.

מלו (2.13), ששיחק שנתיים במכללת סירקיוז ואף זכה בפרס שחקן ההגנה של הבגי איסט ב-2011, נפלט מה-NBA בשנת 2013, שנה בלבד אחרי שנלקח על ידי בוסטון בבחירה ה-22 בסיבוב הראשון בדראפט. מלו הספיק לשחק שישה משחקים בלבד במדי הסלטיקס, לאחר מכן שיחק מספר משחקים במדי דאלאס, עד שעזב מרצונו את הליגה הטובה בעולם כדי לשחק במולדתו בברזיל. בשנים האחרונות הוא פנטז על קאמבק לליגה הטובה בעולם, ורק לפני כמה חודשים הצהיר ש"אני בשל ומוכן יותר היום לשחק שם".

מאמן סירקיוז ג'ים ביהיים קיבל את החדשות בהלם הבוקר, ואמר: "הוא היה ילד טוב, אמיתי שהיה מחויב מאוד לקבוצה ולמשחק בזמן שהיה שחקן שלנו. נפל בחלקי לאמן את האיש היקר הזה, לכן כל כך מצער לקבל את החדשות האלה". גם פול פירס, ששיתף פעולה עימו בבוסטון, צייץ: "RIP פאב מלו, אני פשוט לא מאמין".

פאב מלו במדי דאלאס מאבריקס. AP
עצוב. מלו/AP
  • עוד באותו נושא:
  • פאב מלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully