וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: טל בן חיים הבלם נשאר במכבי תל אביב

לא רק שוינפלד: הבלם הוותיק שוחח עם ג'ורדי קרויף וימשיך בצהוב, ז'ורדן פושה לא עבר לבית"ר. אמיר חלאיילה בהפועל רמת גן, טל כחילה הושאל לבני יהודה. כל העדכונים מהשעות האחרונות

לירון מולדובן

בווידאו: ביצועיו של סנדרו גוטאל, הזר החדש של מ.ס. אשדוד

חלון ההעברות של אמצע העונה בישראל, נסגר הערב (חמישי) בשעה 19:00. אחרי חודש עמוס בעסקאות והחתמות, תחלופה יוצאת דופן של שחקנים ורענון סגל של רבות מקבוצות הליגה, המרתון הגיע לסיומו עם שתי החתמות של מכבי תל אביב והשחקן ה-11 שצירפה הפועל תל אביב בחלון הנוכחי.

עוד בנושא:

הכישלון של קבוצות ליגת העל בבחירת זרים העונה
עושים סדר בחלון: כל המצטרפים והעוזבים של ינואר
ארון שוינפלד חתם רשמית במכבי תל אביב: "שמח להתחיל פרק חדש"
אייל משומר הצטרף להפועל תל אביב כרכש ה-11 של האדומים בינואר

כך זה קרה במהלך היום:

שחקן מכבי תל אביב ארון שוינפלד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אקורד הסיום. ארון שוינפלד בצהוב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

19:01 הפועל כפר סבא: גיא משפתי לא הספיק להשלים את המעבר ממכבי יבנה, לאחר שהקבוצה מליגה א' איחרה בשליחת הטפסים (יניב טוכמן)

19:00 הפועל נצרת עילית: מי שכן הספיק לחתום הוא החלוץ הוותיק ליאור אסולין, שהחל את העונה בהפועל מרמורק. גם השוער רם שטראוס הצטרף מלובן הבלגית וממתין לאישור הבקרה.

18:59 הפועל נצרת עילית: הקשר אור חביביאן חתם כמושאל מהפועל באר שבע, אחרי שהחל את העונה בהפועל פתח תקוה, אך הקבוצה לא הספיקה להשלים את העברתו בהתאחדות. בימים הקרובים יוחלט האם ימשיך בהפועל פתח תקוה או יתאמן בלבד בבאר שבע (שלמה וייס).

18:45 מכבי חיפה: איסמעיל ריאן לא מצא קבוצה שהסכימה לשלם את דמי ההשאלה (100 אלף שקל) והוא נשאר בירוק. ייתכן כי יימשך המשא ומתן בינו לבין סלובן ברטיסלבה, שכן החלון בסלובקיה פתוח עד סוף פברואר (איציק יצחקי).

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ליגיונר חוזר. רם שטראוס/ברני ארדוב

18:38 בית"ר ירושלים: החלוץ ז'ורדן פושה נשאר במכבי הרצליה ואומר: "חשוב לי לומר שהפרסומים שאני מוסלמי לא נכונים. בלי קשר, לא זה מה שגרם לי לא לחתום בבית"ר. ניהלנו משא ומתן והתנאים שהוצעו לי לא התאימו. אולי בסוף השנה" (אופיר סער).

18:37 הפועל פתח תקוה: הבלם תומר אלבז הצטרף מהפועל קטמון, לאחר שמכבי פתח תקוה הסכימה בסופו של דבר לחתום על השאלת משנה (איציק יצחקי).

18:35 הפועל רמת גן: הקשר אוראל חורב חתם עד תום העונה, אחרי שהתחיל אותה בהפועל ירושלים (אופיר סער).

שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
נשאר בהרצליה, לפחות עד הקיץ. ז'ורדן פושה/מגד גוזני

18:20 מכבי תל אביב: עסקת ארון שוינפלד נסגרה באופן סופי והחלוץ חתם רשמית לשלוש שנים וחצי. עלות העסקה: 780 אלף יורו (עמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

17:59 הפועל תל אביב: המגן אייל משומר יסגר את תנאיו ויצטרף בסופו של דבר ממכבי חיפה. הוא יהיה הרכש ה-11 של האדומים במהלך החלון של ינואר, כאשר כל קבוצה תשלם לו 40 אלף דולר עד סיום העונה (איציק יצחקי). לידיעה המלאה

17:30 הפועל כפר סבא: הירוקים קרובים לצרף את הבלם/קשר גיא משפתי, שמשחק בחודשים האחרונים במכבי יבנה מליגה א' ומחזיק בסעיף יציאה לליגת העל וללאומית. השחקן בדרכו לכפר סבא כדי לחתום (יניב טוכמן).

שחקן הפועל תל אביב אייל משומר. הפועל תל אביב, אתר רשמי
החליף לאדום. אייל משומר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

17:29 הפועל באר שבע: החלוץ הצעיר אמיר חלאיילה עבר בהשאלה להפועל רמת גן, לאחר שהודיע לאלופה כי הוא מעדיף את האורדונים על פני הפועל ראשון לציון והפועל עכו (שלמה וייס).

17:20 הפועל ניר רמת השרון: הקבוצה הייתה קרובה לסכם עם הקשר מוטי מלכה, אך הפועל נצרת עילית סירבה לשחררו (איציק יצחקי).

17:19 מכבי פתח תקוה: המגן השמאלי שמוליק מלול התעקש להישאר בקבוצה ונראה כי לא יעזוב בסופו של דבר. במועדון סירבו לחתום על השאלת משנה לתומר אלבז, שאמור היה לעבור מהפועל קטמון להפועל פתח תקוה (איציק יצחקי).

משמאל: אמיר חלאיילה, ברק בכר, ניב זריהן, הפועל באר שבע. בני בן סימון
יתחשל בהפועל רמת גן. אמיר חלאיילה לצד ברק בכר/בני בן סימון

16:56 מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים החליט להישאר בקבוצה ולא יעבור להפועל תל אביב. השחקן הוותיק העדיף לא לחצות את הכביש ולהמשיך בקבוצה היחידה בה שיחק בישראל (יניב טוכמן).

16:21 הפועל חיפה: המגן מיקי יאזו סגר במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית (איציק יצחקי).

16:20 בני סכנין: המשא ומתן עם מוסא טראבין לא צלח והוא עבר כמושאל מהפועל באר שבע להפועל ירושלים (שלמה וייס).

מיקי יאזו הפועל חיפה. ברני ארדוב
יורד ללאומית. מיקי יאזו/ברני ארדוב

16:05 הפועל רעננה: הקבוצה נענתה לבקשתו של רנה מיחליץ' והקשר הסלובני שוחרר אחרי שנה וחצי (עמית גולדשטיין).

16:00 הפועל ירושלים: הקבוצה מהלאומית הודיעה על החתמת שבעה שחקנים: שחקן הכנף הקמרוני פרנק מיקאל התאמן השבוע בהפועל תל אביב, הבלם הניגרי איזואגבו אבונימה ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה, ליאל ספורטס, מוסא טראבין ורן רובין שהגיעו בהשאלה מהפועל באר שבע, יניב שגב משיכון המזרח והמגן השמאלי מתן טולדנו מבית"ר ירושלים (אופיר סער).

15:39 הפועל תל אביב: הבהרת האדומים בנוגע לעיכוב במעבר של ארון שוינפלד למכבי תל אביב: "לא ביקשנו מהשחקן לוותר על שכר חודש ינואר. השחקן פצוע ולא שיחק או התאמן באופן סדיר לאחרונה, יש עניין שצריך להסדיר מול הביטוח המשלם את שכרם של השחקנים הפצועים, כשהסוגיה שעומדת כרגע על הפרק היא מי יתבע את הביטוח. הבטחנו לשוינפלד שנעזור לו בתהליך התביעה לכשיידרש לכך. בנוסף, הבטחנו לשחקן את ההפרש בין שכרו הרגיל לבין השכר שיקבל מהביטוח" (עמית גולדשטיין).

שחקן הפועל רעננה רנה מיחליץ'. ברני ארדוב
נפרד מרעננה. רנה מיחליץ'/ברני ארדוב

15:36 מכבי תל אביב: השחרור הבינלאומי של רמון ומרסלו הגיע והם יוכלו להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שבת (יניב טוכמן)

15:03 הפועל באר שבע: הפועל עפולה ועירוני נצרת עילית פנו בבקשה לשאול את אור חביביאן. ההחלטה לאיזו קבוצה לעבור תהיה בידיים של הקשר הצעיר (שלמה וייס).

14:57 הפועל כפר סבא: ראשי המועדון ביקשו לשאול מבני יהודה את הבלם הצעיר פז בן ארי, אבל בשלב זה הזהובים מסרבים (יניב טוכמן).

שחקני מכבי חיפה אייל משומר, מארק ואליינטה. אדריאן הרבשטיין
מחכה להחלטה. משומר/אדריאן הרבשטיין

14:46 הפועל תל אביב: האדומים פנו למכבי חיפה וביקשה לשאול את הקשר יניב בריק. חיפה סירבה (איציק יצחקי).

14:33 הפועל תל אביב למרות הסיכום עם מכבי חיפה ואייל משומר, האדומים משהים את ההחלטה שלהם לגבי המגן הימני ולא מן הנמנע שהוא לא יעבור אליהם בסופו של דבר (איציק יצחקי ועמית גולדשטיין)

14:14 מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים סיים את האימון ובקרוב מאוד הוא יחליט האם להישאר, או לעזוב להפועל תל אביב. במהלך האימון בן חיים נפגש עם ג'ורדי קרויף. כשיצא ממגרש האימונים, אוהדים שנכחו במקום עודדו אותו. הוא המשיך משם להתייעצות עם אביו (יניב טוכמן)

14:10 הפועל באר שבע: הפערים עם גנט גבוהים מאוד ובשעות האחרונות המגעים להעברת אופיר דוידזאדה פסקו. גורם במועדון אמר: "צריך לקרות משהו דרמטי כדי שאופיר יגיע. רצינו מאוד להחזיר אותו, אבל כנראה שזה לא ייצא לפועל" (שלמה וייס).

13:51 ליגה לאומית: שתי העברות בליגת המשנה; הבלם פיליפ חאיכ עבר מהפועל הרצליה למכבי שעריים, הבלם אורי פסו הושאל מהפועל פתח תקוה להפועל קטמון.

הזר החדש של מכבי תל אביב, רובן מיקאל

13:32 מכבי תל אביב: הקשר הפורטוגלי רובן מיקאל חתם עד סוף העונה. השחקן בן ה-30, לו 16 הופעות בנבחרת פורטוגל, הושאל משיג'יאז'ואנג הסינית (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

13:29 הפועל רעננה: עאיד חבשי הושאל ממכבי חיפה עד סוף העונה. הוא אמר לאתר הרשמי של הירוקים: "היה לי חשוב מאוד לקבל דקות משחק ולשחק ורעננה זה המקום הטוב ביותר עבורי בשלב הזה. אני יוצא ל-4 חודשים במטרה לשחק ולחזור למכבי חיפה, הבית שלי, יותר טוב עם יותר דקות משחק" (איציק יצחקי).

12:51 בני סכנין: הקבוצה מקווה להשלים את עסקת שאילתו מהפועל באר שבע של הקשר הצעיר מוסא טראבין, שכבר סיכם את תנאיו (שלמה וייס).

12:33 בני יהודה: טל כחילה הושאל מבית"ר ירושלים עד סיום העונה (עמית גולדשטיין).

12:17 הפועל באר שבע: ליאל ספורטס ורן רובין הושאלו להפועל ירושלים מהליגה הלאומית (שלמה וייס).

12:06 מכבי תל אביב: שבע שעות לפני סגירת החלון בישראל, מכבי תל אביב עדיין לא העבירה בבקרת התקציבים את החוזים של מרסלו ורמון, צמד הברזילאים שהגיעו מוויטוריה ונחתו בארץ בתחילת השבוע. השניים עדיין לא הפכו לשחקני מכבי תל אביב, שכרגע בסגל שלה רשומים שלושה זרים בלבד (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

טל כחילה בני יהודה עם כפיר אדרי. בני יהודה, מערכת וואלה! NEWS
טל כחילה והחולצה החדשה/מערכת וואלה! NEWS, בני יהודה

11:58 בית"ר ירושלים: הקבוצה מהבירה פנתה למכבי הרצליה כדי לברר את האפשרות להעביר לשורותיה את ז'ורדן פושה, שאמו היא מוסלמית מאלג'יריה. אריאל שיימן אישר לאנשי המועדון לשוחח עם החלוץ, אבל אמר שהוא לא ישחרר אותו אם לא ימצא מחליף ראוי (אופיר סער).

11:30 הפועל באר שבע: הקשר הצעיר אור חביביאן עשוי לחזור לסגל אם לא ימצא קבוצה אחרת. חביביאן הושאל להפועל פתח תקוה בתחילת העונה. רן רובין צפוי לעזוב בהשאלה להפועל ירושלים (שלמה וייס).

11:16 בני יהודה: טל כחילה אמור לעבור בהשאלה מבית"ר ירושלים אחרי שהוא סיכם את תנאיו. כחילה יחתום בשעתיים הקרובות (אופיר סער).

10:42 הפועל תל אביב: האדומים מפעילים לחץ כבד על טל בן חיים לחתום. האחים ניסנוב טענו היום בבוקר: "אם הוא יגיע, בטוח נישאר בליגה". במועדון טוענים שהבעלים לא קיבלו הודעות מאוהדים הקוראים לא להחתים את הבלם (עמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

10:35 הפועל תל אביב: סוכנו של עומרי אלטמן, רונן קצב, הבהיר הבוקר שהשחקן יישאר עד סוף העונה: "מוזר לי אם עדיין מנסים למכור אותו, כי בפנינו אנשי הפועל טענו שהם חייבים אותו להמשך המאבק וכסף לא מעניין אותם" (עמית גולדשטיין).

10:25 הפועל כפר סבא: החלוץ הניגרי סאני אומורגי חתם. הוא יהיה הזר השישי של הקבוצה ויחליף בסגל את סלבישה סטויאנוביץ' ששוחרר וחתם בהפועל פתח תקוה (יניב טוכמן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאני אומורגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:14 מ.ס אשדוד: החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל נחת בישראל. הוא עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית (יניב טוכמן).

10:09 הפועל ראשון לציון: הקבוצה מהליגה הלאומית פנתה להפועל באר שבע בבקשה לשאול את אמיר חלאיילה עד תום העונה. גם הפועל רמת גן מעוניינת בו. ההחלטה תתקבל בהמשך היום (שלמה וייס).

10:06 מכבי פתח תקוה: המגן השמאלי שמוליק מלול קיבל אישור לעזוב. הוא ינסה לחתום עד סגירת החלון בקבוצה אחרת (איציק יצחקי).

9:31 מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים יגיע לאימון ואחריו יחליט אם להישאר או לעבוד להפועל תל אביב. בן חיים מתלבט מאוד בגלל הרצון שלו לשחק בצורה קבועה (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

9:22 בית"ר ירושלים: אוסקר דיאס לא עלה על הטיסה מישראל לספרד בגלל מחלוקת כספית עם סוכניו ועם מאיורקה. כרגע נראה שהעסקה על סף פיצוץ (אופיר סער). לידיעה המלאה

9:12 מכבי חיפה: איסמעיל ריאן מנהל מו"מ עם סלובן ברטיסלבה הסלובקית. הפועל תל אביב שוב הציעה את עומרי אלטמן, אבל בחיפה מבינים שיוכלו לרכוש אותו במחיר נמוך בקיץ (איציק יצחקי). הידיעה המלאה

שחקן מכבי חיפה איסמעיל ריאן מול שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
יעבור לסלובקיה? ריאן/יוסי ציפקיס

8:31 הפועל באר שבע: האלופה עושה ניסיון אחרון להחתים את אופיר דוידזאדה, אבל כרגע קיימים פערים עם גנט. נועם גמון הושאל להפועל עפולה. אמיר חלאיילה יחליט היום סופית אם הוא לעבור בהשאלה לקבוצה מהליגה הלאומית, או להישאר (שלמה וייס).

7:14 מכבי תל אביב: הצהובים אמורים להשלים היום את רכישתו של ארון שוינפלד מהפועל תל אביב תמורת 780 אלף יורו. אתמול עלתה אפשרות שהבלם טל בן חיים יעשה את הדרך ההפוכה (יניב טוכמן ועמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

6:50 בית"ר ירושלים: החלוץ הספרדי אוסקר דיאס ינחת בישראל ויחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. ז'והאן אודל יעזוב (אופיר סער). לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully