וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה למכור את אלטמן, אנדואסל חתם עד תום העונה

קשר האדומים עשוי לעבור למכבי חיפה, תמורת משומר ואולי גם ריאן, או להפועל באר שבע. החלוץ ששוחרר מעירוני קרית שמונה יצטרף לתמוז, סיטון, הירש ודודו ביטון בחוד העמוס של קורצקי

אזקיאל אנדואסל שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד במרץ. אנדואסל/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

הפועל תל אביב מנסה למכור את עומרי אלטמן, והערב (רביעי) נעשים מאמצים של הרגע האחרון לסגור עסקה עם מכבי חיפה או הפועל באר שבע. אם יעבור לירוקים, אייל משומר ואולי גם איסמעיל ריאן צפויים לעשות את הדרך ההפוכה. החשש של הפועל תל אביב מגיע מכיוונו של רונן קצב. האדומים חוששים כי קצב ינסה לטרפד את העסקה, כתגובה על כך שהפילו את עסקת העברתו של אלטמן לפנאתינייקוס. אם הפועל לא תגיע לסיכום עם אף אחת מהקבוצות, בקיץ אלטמן יכול לעבור בסכום של 350 אלף שקל לכל קבוצה.

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה הערב על החתמה עשירית בחלון ההעברות של ינואר. האדומים צירפו אל הסגל את החלוץ בן ה-28 (1.92 מטר) אזקיאל אנדואסל, ששוחרר מעירוני קרית שמונה וחתם עד תום העונה. ב-15 משחקים בכל המסגרות העונה, מצא את הרשת ארבע פעמים בשורות הקבוצה הצפונית.

עוד בנושא:

סוכמה העברת אייל משומר, הפועל תל אביב תחליט עד חמישי אם להחתימו
ארון שוינפלד סיכם עקרונית במכבי תל אביב, סכום ההעברה המסתמן: כ-700 אלף יורו

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
יספיק לעבור? אלטמן/ברני ארדוב

אנדואסל הוא קפטן נבחרת צ'אד, בן 28 (1.92 מטר). בעונה שעברה שיחק בספאקסיין מהליגה הראשונה בטוניסיה וכבש תשעה שערים ב-26 משחקים. ב-2012 שילמה עליו טרק גרוזני הרוסית כשני מיליון יורו ורכשה אותו מקלאב אפריקן בטוניסיה, אך הוא לא התאקלם ועבר לקוניאספור הטורקית אחרי שכבש ארבעה שערים ב-15 הופעות. במדי הנבחרת הוא ערך את הבכורה כבר בגיל 17 והבקיע 13 שערים ב-32 משחקים.

החלוץ מצטרף אל רשימה ארוכה מאוד של שחקנים שחתמו בחלון ההעברות הנוכחי אל הפועל תל אביב, שכוללת את אור אוסטווינד, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי, ג'ון צ'יבויקה, עמית ביטון, שחר הירש, מוטי ברשצקי, מייקל סיטון וטוטו תמוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully