וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר חתם לארבע עונות וחצי בסכנין: "מעיד מה ההנהלה מתכננת"

העסקה בין סכנין למכבי חיפה, שעל המגעים לגביה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נסגרה רשמית. במועדון מרוצים: "הוא ופיראס מוגרבי זה חיזוק משמעותי. עטאא יוביל את הקבוצה בשנים הקרובות". בדארנה צפוי לעזוב לראשון לציון

שחקן בני סכנין עטאא ג'אבר, דודו דהאן. בני סכנין, מערכת וואלה! NEWS
ברוך הבא. ג'אבר אחרי החתימה/מערכת וואלה! NEWS, בני סכנין

בני סכנין החתימה היום (שלישי) רשמית את עטאא ג'אבר על חוזה לארבע שנים וחצי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בסכנין פנו כבר לפני כמה שבועות למכבי חיפה בניסיון לצרף את ג'אבר, אותו הם רואים כקשר העתיד של מכבי תל אביב. היום סכנין הגיעה להסכמה עם מכבי חיפה גם בסעיפים האחרונים שהיו נתונים במחלוקת, והקשר יחל להתאמן בקבוצה באופן מיידי. "חאלד חלאיילה לא נהיה צעיר יותר וניר לקס מושאל", אמר גורם בסכנין. "לכן ג'אבר מגיע להוביל את הקבוצה בשנים הקרובות, לכן החתמנו אותו על חוזה ארוך. ההצטרפות שלו ושל מוגרבי היא חיזוק משמעותי לקבוצה ומעידה מה ההנהלה מתכננת לשנים הקרובות".

בני סכנין תשלם למכבי חיפה 275 אלף דולר תמורת השחקן, כשהירוקים יקבלו 20 אחוז ממכירה עתידית לחו"ל. הקבוצות התפשרו גם בנוגע לעסקת התשלומים.

הקשר בן ה-22, שערך את הבכורה שלו במכבי חיפה באפריל 2012 והיה קפטן הנבחרת הצעירה, לא מצא את מקומו אצל רנה מולנסטיין וקיבל הודעה על שחרורו בחודש שעבר, אחרי שרשם שלוש הופעות בליגה (שתיים בהרכב) ועוד אחת בגביע הטוטו. כעת הוא חוזר לקדנציה שנייה בסכנין, במדיה שיחק כמושאל ב-2015 וכבש שער אחד ב-10 משחקים.

מי שיעזוב את הקבוצה הוא מוחמד בדארנה הצעיר. החלוץ שכעס על החתמתו של ליסאנה דאו ביקש לצאת בהשאלה וקיבל שחרור. בדארנה צפוי לחתום בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully