וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: שרון מימר פוטר, אריק בנאדו המועמד המוביל להחליפו

23.1.2017 / 18:56

סתיו שחם והמנכ"ל רגב נפגשו לפגישה מכרעת עם המאמן, בסופה החליטו לשחררו מתפקידו בעקבות ההפסד לבית"ר והתקופה המאכזבת. שחם: "אני מודה לשרון מעומק ליבי על שנה מקצועית מאתגרת"

ברני ארדוב

שרון מימר פוטר מהפועל כפר סבא. בפגישה משולשת שנערכה הערב (שני) בינו לבין הבעלים סתיו שחם והמנכ"ל רובי רגב, הוחלט על סיום דרכו של המאמן בקבוצה, עקב המצב אליו נקלעה. הירוקים הפסידו אמש לבית"ר ירושלים ולא ניצחו כבר 11 משחקים ברציפות בכל המסגרות, כאשר הניצחון האחרון היה בתחילת נובמבר. אריק בנאדו מועמד להחליף את מימר, כאשר גם שמותיהם של אלי כהן וליאור זדה הוזכרו.

הפגישה התנהלה ברוח טובה אך הייתה קשה מאוד לכל הצדדים, מאחר וקיימת הערכה רבה למימר, שהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה במקום פליקס נעים ועזר לה לשרוד בליגת העל. שרון מימר יקבל כפיצוי את שכרו עד לסיום העונה.

לאחר החלטה אמר סתיו שחם: "אני מודה לשרון מעומק ליבי על שנה מקצועית מאתגרת שעברנו ביחד. אני חושב שהוא מאמן מהמוכשרים שיש שיצר פה סטנדרט מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר , ואני בטוח שהוא יצליח בהמשך דרכו המקצועית"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
סיום הדרך. שרון מימר/ברני ארדוב

הבוקר, מימר עוד הגיע לאימון הקבוצה והעביר אותו כרגיל. "אני מבין את המצב", אמר מימר לגורמים במועדון. "אני לא מהיום בכדורגל. כל מה שיוחלט אקבל בהבנה. אני רוצה להמשיך בכל הכוח ומאמין שאפשר להוציא את הקבוצה מהמצב עם חיזוק נכון בחלון ההעברות".

בהנהלת כפר סבא הבינו כי מימר לא קיבל את מלוא התנאים להצליח. כבר תקופה ארוכה שהקבוצה חסרה שני זרים - מקסים סקאביש וסלבישה סטויאנוביץ', והיא משחקת למעלה מחודש ללא דיוגו קאצ'ובה הפצוע. לכך אפשר להוסיף שכל המשאים ומתנים לצירופו של חלוץ ישראלי כשלו. שובל גוזלן עבר לקרית שמונה, שמעון אבוחצירה לרעננה, ישראל זגורי לבית"ר ודובב גבאי עדיין תקוע בבני יהודה.

בכפר סבא מנסים לקדם את צירופו של גבאי וכן להתקדם מול חלוץ זר שהוצע למועדון. בקבוצה ילמדו את מקרה רן יצחק שהורחק תוך מספר דקות שהיה על המגרש ולאחר מכן יוחלט כיצד לנהוג איתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חן דילמוני שחקן הפועל כפר סבא (ימין). ברני ארדוב
לא רק אשמת המאמן. כפר סבא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully