וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק לא יפתח באולסטאר: "ההתעלמות הגדולה אי פעם"

קווין גארנט הביע את מה שרבים ב-NBA חשבו. דוק ריברס: "אני בהלם". וגם: השחקנים הכי גרועים שקיבלו קולות, הדאנק המדהד של לברון ג'יימס על דרגאן בנדר והמחמאות הגדולות לגרג פופוביץ'

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
לא נורא, הוא יהיה על הספסל. ווסטברוק/AP

ממוצע טריפל דאבל לא מספיק טוב כדי להיכלל בחמישיית המערב, כך קבעו אוהדי, שחקני ועיתונאי ה-NBA. ראסל ווסטברוק, שנמצא בעיצומה של עונה היסטורית, קיבל פחות קולות לחמישיית המערב מג'יימס הארדן וסטפן קרי, ויצפה בתחילת המשחק שייערך בניו אורלינס בחודש הבא מהספסל. "זו ההתעלמות הגדולה בתולדות הליגה", אמר קווין גארנט, כעת פרשן TNT. כשדוק ריברס שמע על כך, השיב: "פייק ניוז. אני פשוט בהלם שהאוהדים לא ראו את מה שאנחנו ראינו".

וגם ברחבי הליגה התקשו לקבל את ההחלטה:

עוד בנושא:

ווסטברוק מחוץ לחמישיית המערב באולסטאר, אנתוני דייויס בפנים
פאו גאסול שבר את היד, קליבלנד חזרה לעצמה, הצגה של טאונס

אפילו את מרשון לינץ' זה עצבן

שיטת ההצבעות שונתה השנה, וגם השחקנים קיבלו הזדמנות להשפיע. חלק מהם, כך נדמה, לא ממש לקחו את העניין הזה ברצינות יתרה. שימו לב לרשימת מקבלי הקולות הייחודית הזו: מייקל ביזלי (6 קולות), מתיו דלבדובה (6), דומנטאס סאבוניס (5), ג'ואקים נואה (5), רנדי פוי (4), קווינסי אייסי (3), ג'רמי גרנט (3), ג'ריאן גרנט (2), מאליק ביזלי (2), ג'ורדי מקריי (2), חואן הרננגומס (2), לוק באביט (2), מלקולם דילייני (1), דיאנדרה ליגינס (1), דנזל ולנטיין (1), ג'ייסון סמית' (1), פייר ג'קסון (1), מרסליניו הוארטס (1), וזה ממש לא נגמר שם.

ג'ואקים נואה, ניו יורק ניקס. AP
חמישה שחקנים עדיין שומרים לו חסד נעורים. נואה/AP

עונת הרוקי של דרגאן בנדר לא פשוטה לכל הדעות. הנער הקרואטי עדיין מתקשה להתרגל לליגה הטובה בעולם, והלילה הוא קיבל עדות נוספת לכך שהוא כבר לא בליגת העל הישראלית. במחצית הראשונה בהפסד לקליבלנד לברון טס למתפרצת והתכונן להמראה. הפורוורד הצעיר עשה טעות טקטית ושקל לחסום את ניסיון הדאנק של קינג ג'יימס, שסיפק הטבעה מהדהדת והכניס את אקס מכבי תל אביב לפוסטר. "אלוהים ישמור, לברון פשוט הרג את דרגאן בנדר. תשלחו אמבולנס ותודיעו לקרובים שלו", צייץ העיתונאי ג'ורדן זירם. גם צייצנים אחרים לא נשארו אדישים.

אבל לא רק דאנק היה ללברון. לאחר שקלע 21 נקודות, חילק 15 אסיסטים והוריד 9 ריבאונדים בניצחון 103:118 על פיניקס, התפנה כוכב האלופה להביט אל עבר המשחק הבא של קבוצתו - בלילה שבין שבת וראשון, מול סן אנטוניו ומאמנה גרג פופוביץ'. "אני חושב שהוא המאמן הטוב בכל הזמנים", אמר לברון. "אתה חייב להיות חד, מנטלית ופיזית, כשאתה משחק נגד הקבוצות שלו. אם הייתי שחקן NFL, זה בטח כמו לשחק מול הקבוצות של ביל בליצ'ק".

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
קקשה להתווכח. פופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully