וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק מחוץ לחמישיית המערב באולסטאר, אנתוני דייויס בפנים

הפתעה גדולה בחמישיות שפורסמו לקראת המשחק המסורתי שייערך בחודש הבא בניו אורלינס. הארדן וקרי הועדפו על פני כוכב הת'אנדר בזכות הצבעות האוהדים, אנטטוקומפו ודרוזן בחמישיית המזרח

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
כנראה שגם ממוצע טריפל דאבל לא מספיק. ווסטברוק/AP

הפתעה גדולה עם פרסום החמישיות למשחק האולסטאר. ראסל ווסטברוק נשאר מחוץ לחמישייה של המערב, על אף העונה ההיסטורית שהוא נותן, בעוד סטף קרי, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, קוואי לאונרד ואנתוני דייויס ירכיבו אותה. במזרח אין הפתעות מרעישות כשקליבלנד שלחה שני נציגים - לברון ג'יימס וקיירי אירווינג - ושלושת האחרים הם ג'ימי באטלר, יאניס אנטטוקומפו ודמאר דרוזן.

ווסטברוק למעשה קופח בגלל קולות האוהדים, שמהווים 50 אחוז מההחלטה הסופית. בקולות השחקנים והתקשורת הוא היה בשוויון עם קרי והארדן. קרי זכה למספר ההצבעות השני הכי גבוה בסך הכל אחרי לברון ג'יימס.

כמובן שגם בליגה היו מופתעים מאוד מאי הכללתו של ווסטברוק בחמישיי. מאמן הקליפרס דוק ריברס אמר ש"זה בטח זיוף", בעוד צ'נדלר פארסונס ממפיס אמר ש"זה לא שפוי לא להכניס אותו לחמישייה בעונה היסטורית כזאת".

חברו לקבוצה אנס קאנטר צייץ: "טריפל דאבלים העונה - שחקני החמישייה באולסטאר עם 19 בסך הכל. ווסטברקו עם 21. לאף אחד לא מגיע יותר מראס להיות בחמישייה".

כזכור, שיטת ההצבעות לחמישיות שונתה העונה, כשהאוהדים, לשם שינוי, קיבלו 50 אחוז בלבד, בעוד השחקנים והעיתונאים קיבלו 25 אחוז כל אחד. את שחקני הספסל יבחרו 30 מאמני הליגה.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
עוד מפגש ראש בראש. קרי ולברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully